Juni 2009 nr 4
Wiiiee, tack för gb's länken!
Nu är det väääldigt kort tid kvar till juni
Wiiiee, tack för gb's länken!
Nu är det väääldigt kort tid kvar till juni
Här händer inte så mycket just nu...men på fredag är sista OSA-datum så hoppas verkligen att de sista personerna svarar inom den tiden
Sedan blir det till att planera mat, tårta och dricka!
Alltså, vi vet ju redan VAD för mat osv, men inte för hur många...hehe...
ett litet förtydligande
Jag har ett dilemma med en kompis..
det är bara han kvar som inte svarat på OSA,som var i fredags, och han har fått 2 påminnelser, men han svarar varken i telefon, på mail eller på sms (fast han skriver statusuppdateringar osv på sin facebook). Vad ska man göra? Ta det som ett nej?
Det är verkligen trist känns ju som att det är riktigt taskigt av honom att inte ens tacka nej på inbjudan liksom, men vi MÅSTE planera exakt hur mycket mat o tårta vi behöver NU.
Sorry om jag drar ner stämningen, men vet inte vad jag ska göra?
tack för alla svar!
ja jag mailade honom PÅ facebook 2 veckor sedan (plus 8 andra) för att påminna om OSA-datumet och nu har ju alla andra svarat, så det är ingen risk att han inte fått meddelandet. Han måste ju använda något kontaktmedel. Men jag anser väl att det är att bara räkna bort honom. Därmed sjunker han ju långt ner som vän också
På den ljusa sidan har jag hittat en ny klänning!
Jag köpte en kina-klänning i vintras men tyget visades vara alldeles för tunt, jag har tung byst så det hade aldrig hållit en hel dag. Nu gör jag en helvänding och byter från rött till silver med gnistrande diamanter
Vi gifte oss också i lördags!
Har inte haft tid att vara mycket på BT på senaste, men tänkte kika in nu
Ett tips jag skulle vilja ge är att försöka stanna upp o njuta lite då och då. Allt gick så snabbt och så plötsligt satt man där på honnörsbordet och mannen o jag stirrade på varandra som att vi förstod ingenting, haha...
Det var inte förrän första dansen, "Brudvalsen", som vi verkligen förstod att vi är gifta nu - det är VI, nu!
Sedan försöker man ju ha tid att få en liten pratstund med alla gäster men det hinns liksom inte med tyvärr....det är lite trist.
Men TA KORT på alla, och ha en gästbok! Vi kommer leva på dessa fina minnen för resten av våra liv.
Nu ska vi snart till Azorerna på bröllopsresa