Inlägg från: Miss Moneypenny |Visa alla inlägg
  • Miss Moneypenny

Juni 2009 nr 4

Var köper du dina papper nånstans? Jag tänkte också åka in till stan i veckan och köpa. Funderar på Panduro eller Svanströms.

MulleNuh skrev 2009-04-26 17:27:46 följande:
    I morron ska jag nog åka o köpa papper och allt till placeringskorten mm.. Måste få igång det så man slipper sitta sista veckan med det..
  • Miss Moneypenny

Jag har också funderat på det men tänkte att det kanske var lite mycket med ett festprogram per person. Är det inte det? Hade tänkt placera ut några här och var på borden och vill gärna att de ska sammarbeta på bingon och andra bröllopsaktiviteter och inte sitta var och en och läsa varsitt festprogram. Eller hur tänker ni andra?

MulleNuh skrev 2009-04-29 13:40:41 följande:
    Ja visst var det en bra idé!!? Den har jag snott nu!! Så jag ska åka tillbaka till panduro och lämna tillbaka allt jag köpt till placeringskorten idag..
  • Miss Moneypenny
    MulleNuh skrev 2009-04-29 13:46:23 följande:
    Rättelse... VIIIII tänker ge alla ett varsitt!haha..
    Haha :) Ja, det är inte konstigt att det blir mycket "jag" och inte "vi". Det måste väl vara 99% tjejer härinne.
  • Miss Moneypenny

Vi fotas innan vigseln. Men tipsrunda är väl bra. Med frågor om er kanske? Annars nån mingellek där man ska hitta sin bordskavaljer med hjälp av att man får en lapp med en beskrivning på den personen.

nni skrev 2009-04-29 13:52:54 följande:
    Krya på dig!Vi ska nog ha varsitt festprogram till ca 50 gäster.En fråga; Har ni tips på underhållning medans vi fotas? Det kan bli upp till 2 h. Först blir det tilltugg o dricka för gäster, sedan då? Vi har tänkt frågesport eller tipsrunda. Sedan finns det ju bingo. Det e ett "vuxet" bröllop, dvs från 20 + till 70 +.
  • Miss Moneypenny

Gud, vad modiga ni är!!! Min sambo äger en studio utanför Stockholm, de spelar in svensexor och möhippor och sånt. Och vanliga band också så klart. I fall ni letar efter studio alltså?

MulleNuh skrev 2009-05-06 20:11:19 följande:
    Det vill jag också göra!!! Vi kan sjunga tillsammans!! Är skitnervös!Tror det kan kosta runt 2000:- att spela in en låt...
  • Miss Moneypenny

OffBeat Studio heter de. www.offbeatstudio.se/

MulleNuh skrev 2009-05-07 08:24:24 följande:
    Vilken då? Har suttit o kollat på några.. Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 08:20:05 följande:
  • Miss Moneypenny

Jag har spelar in där en gång! Det var läskigt men kul. De har haft många möhippor och svensexor så det är vana vid blandad kvalitet :) Lite kan man ju fixa till i efterhand också, justera falska toner och sånt.

MulleNuh skrev 2009-05-07 10:14:09 följande:
    aha ok...Nä men fy, jag vet inte om jag vågar.. Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 09:16:19 följande:
  • Miss Moneypenny

Wow, vad imponerande! Det skulle jag aldrig våga. Men jag antar att du är duktig på att sjunga?

zeddy skrev 2009-05-07 10:59:08 följande:
    Jag ska sjunga under middagen!! Har haft svårt att hitta någon som kan spela så det får bli endast jag med min röst.. Ganska läskigt faktiskt!! Jag ska sjunga Du Är Allt av Sonja Aldén (ganska vanlig låt, men jag tycker att den är sååå fin!!)Det blir typ efter första talet, så slipper jag gå och vara nervös hela kvällen
  • Miss Moneypenny

Åh, den har jag sjungit många gånger på singstar. Den är lättsjungen faktiskt och så kan du lägga stämmorna till själv så kommer det bli jättebra!

MulleNuh skrev 2009-05-07 11:15:25 följande:
    Jag ska nog sjunga The reason med hoobastank. Hans favvolåt..
  • Miss Moneypenny

Ja, vad härligt det låter! Jättefina vänner du har!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4