Juni 2009 nr 4
Var köper du dina papper nånstans? Jag tänkte också åka in till stan i veckan och köpa. Funderar på Panduro eller Svanströms.
Var köper du dina papper nånstans? Jag tänkte också åka in till stan i veckan och köpa. Funderar på Panduro eller Svanströms.
Jag har också funderat på det men tänkte att det kanske var lite mycket med ett festprogram per person. Är det inte det? Hade tänkt placera ut några här och var på borden och vill gärna att de ska sammarbeta på bingon och andra bröllopsaktiviteter och inte sitta var och en och läsa varsitt festprogram. Eller hur tänker ni andra?
Vi fotas innan vigseln. Men tipsrunda är väl bra. Med frågor om er kanske? Annars nån mingellek där man ska hitta sin bordskavaljer med hjälp av att man får en lapp med en beskrivning på den personen.
Gud, vad modiga ni är!!! Min sambo äger en studio utanför Stockholm, de spelar in svensexor och möhippor och sånt. Och vanliga band också så klart. I fall ni letar efter studio alltså?
OffBeat Studio heter de. www.offbeatstudio.se/
Jag har spelar in där en gång! Det var läskigt men kul. De har haft många möhippor och svensexor så det är vana vid blandad kvalitet :) Lite kan man ju fixa till i efterhand också, justera falska toner och sånt.
Wow, vad imponerande! Det skulle jag aldrig våga. Men jag antar att du är duktig på att sjunga?
Åh, den har jag sjungit många gånger på singstar. Den är lättsjungen faktiskt och så kan du lägga stämmorna till själv så kommer det bli jättebra!
Ja, vad härligt det låter! Jättefina vänner du har!