Juni 2009 nr 4
Nu har även jag hittat hit.
Ikväll ska vi förbi festlokalen och prata med cateringfirman. Ska bli skönt att kunna få svar på många frågetecken - förhoppningsvis
Nu har även jag hittat hit.
Ikväll ska vi förbi festlokalen och prata med cateringfirman. Ska bli skönt att kunna få svar på många frågetecken - förhoppningsvis
Spännande med ny klänning. Finns det någon bild man kan spana på?
Jag spanar hos Nixa
Jag har inga bilder på sånt hos mig eftersom jag vet att en del gäster är här inne och spanar
Hmm - fanns inte att hitta
Men det blir säkert jättefint ändå!
Vad duktiga ni alla är. Jag skulle aldrig våga mig på något sånt.
Låter som en helt underbar hippa. De vännerna ska du värna om!
Hoppas att det löser sig. Jag hade liknande problem med min frisör för ett par månader sen. Jag frågade rakt ut - för jag kände att jag behövde tiden på mig att få hitta en ny om/när han inte kunde iaf trots att han tackat ja innan.
Så mitt tips är - fråga rakt ut. Så får du svar iaf.
Håller tummarna för att det blir som du vill!
Jag tror att jag antingen får en den 6 juni - dvs helgen innan bröllopet - när m2bs systrar kommer hem från London eller så blir det något mindre utan de och då kan det nog bli typ en fredag eller söndag. Men det är bara en känsla jag har.
Men det viktigste för mig är att få en möjlighet att få en heldag med min bästis och det får jag den 26:e. Då ska vi iväg på Hamam med behandling och sedan äta lunch och därefter göra provuppsättning av håret. Känns som om det blir en avkopplande och mysig dag.
Kolla på MissDoes blogg - här på BT - där finns det massor av baktips!