Inlägg från: JennyLH |Visa alla inlägg
  • JennyLH

Juni 2009 nr 4

Hej hopp.
    Tack för länken till min gb.

Har inte orkat suttit här just nu för jag har fått nån släng av magsjuka, är hémma idag med. ska jobba imorgon.

• JennyLH

Ush trist med släkten attd te ska var så. mina är med skidla och har nya familjer.
    Men de är sams som tur är.

Tycker det är jobbigt ed bordsplaceringen bara .

• JennyLH

hejsan tjejer

Här går det undan, vissa dagar känenr jag inget alls men andra går jag som på nålar och är jättenervös och får ångest!!!

Men vi behöve rinte fundera på så mycket utan det mesta är ordnat.
    Vi sk ainte ha festprogram har vi bslutat, känns så bra!

det enda vi ska fixa är bordsplaceringskorten. Plus cd-skivor och underkläder till mig då. Buketten ska beställa men det görs nästa vecka skulle min mamma fixa eftersom hon bodde nära( är i en annan stad)

Min snälla mamma erbjöd sig att åka ne till Tyskland med sin man och inhandla drycken till festen plus till sig själva. En lättnad föll från hjärtat.
    Plus maten är ordnad, allt känns så bra just nu och vill att det ska vara dags nu.

• JennyLH

mulle nuh:
    Synd att du är besviken.

Har ännu inte fått möhippa.

Idag har jag ont i halsen och är förkyld.

Har hittat en jättefin bh på lindex, en vit enkel. Billig var den med. Nöjd.

Annars är det bara bordsplaceringskorten kvar att fixa.

Vi ska lyssna på trubadurerna imorgon kväll, de som ska spela på festen.
    Kram på er tjejer

• JennyLH

Hi hi kul me dmåna hippor!!!

Blev med hippad igår.

Min pappa sade tat jag skull vara redo kvart i elva för han skulle kikaut en present åt mig fyller ju 30 på onsdag.
    Han parkerar bilen nära ett galleritak. Vi går upp på taket och där står mina nära och kära. 8 st tjejer!!!

Jag fattade ingenting,började grina. Jag fick en utstyrsel i form av en djävulsklänning med slöja med röda glittriga horn, en nappflaska med alkhol i.
    sedan skulle vi ner på stan med asmycket folk!
    JAg fick mitt första uppdrag, jag skulle samla visitkort från så många som möjligt. Jag fick ihop 16 st på en timme, när vi kom till Face affären så ade syrran min tärna att de skulle lämna mig där i stolen för jag skulle få bli sminkad(älskar smink) jag fattade inget, om de skulle komma tillbaka eller så.

Fick masage i ansiktet och goda råd om smink och sedan ta med en sak från affären.
    Därefter fick jag en lapp av tjejen som sminkade mig, att det står en guide utanför.
    Visade sig vara vännen från sthlm och vi har inte setts på år och dar, jag började grina där ochså.
    Vi skulle ner till en park vsiade det sig, där hade det dukats upp en picknick. de hade fixat sallad och kladdkaka( min favvo) massa saker fick jag med som passade just mig!!!!!

Började grina igen.
    sedn fick jag uppdrag att rita av personer och sälja dem för de pengarna skulle jag köpa en bussbiljett till nästa staion.
    Därefter så skulel vi till arosfortet, typ som tvprogrammet. Asroligt, en timme var vi där, sedam hem till svägerskan.

Slappa lite och dricka mer, jag fick dusha och fick partykläder. de hade tänkt åp allt.
    Sedan fick vi mat i överflöd och sedan ut på krogen.
    Kom hem ca fyra tiden imorse.....

Är så jäkla nöjd med att minmöhippa. De tänkte på smådetaljer och som passade mig och det var kanonväder och alla var glada och pratade en massa minnen.

Får gåshud nu då jag bara tänker på det.

• JennyLH

Altså alla i denna tråd har nis amma datum att bli gifta om 12 dagar?

Jag ska ju gifta mig på lördag som sagt så nu är det mycket i veckan som ska fixa, känenr mej smått stressad men ska påminna mig själv om att njuta av detta.

• JennyLH

Idag på fm har jag gjort detta:
    chekcat igenom vilka som ska sova över på vandrarhemmet som vi har bokat rum 8 st.
    sedan så har jag checkat av matallergierna, vilka som har det och det är några st.

så lite gjort iallfall...

• JennyLH

Har akrivit en packlista vi åker till Sala på fredag senast,
    Vad vi ska ha med och gå igenom dagen ska vi göra ikväll...

Ush börjar bli nervöst nu innför lördag, vädret ser ju inte lovande ut men det är en baggis.

Miss Monneypenny:
    trist med resebyrån,
    hoppas ni kan ändra resan och byta byrå elel rnåt

• JennyLH

Är FRU nu!
    Gifte ju oss i lördags, spöregn innan på fm men blev uppehåll undervigseln, allt gick som vi ville, vi kudne bara njuta av dagen och kvällen, tiden gick så fort bara, maten var supergod, och sedan toastmastern och tärnorna skötte sig jättebra och var utmärkta i sina uppgifter.

Alla blev rörda till tårar, dansen gick bra allt klaffade med tidsschemat. Är såå nöjd

• JennyLH

När vi kom till det ställe där vi skulle bo på vandrarhemmet så hade min snälla papa p och hans fru bäddat rent i sängarna och ställt in rosor och lagt vinglas på sängen med champagneflaska och chokladhjärtan.

Min pappa höll tal på kvällen och sjöng en perfekt låt som passade in på oss, Peps person melodi O boy. Alla skrattade. bordsplaceringen blev perfekt.

Synd som sagt a tt tiden gick så fort.

Lycka till ni andra som ska gifta er i helgen, passa på att njut!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4