Inlägg från: Flisa80 |Visa alla inlägg
  • Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Flisa80

Hoppas nu bara alla de gamla hittar hit, annars får vi börja länka i deras gästböcker!

• Flisa80

nni: trist att sminkningen inte blev bra... Hoppas du hittar någon ny.

Välkommen hit förresten!

• Flisa80

Du är välkommen!! Tyckte vi var lite för få!

• Flisa80

Red Scarlet skrev 2009-04-26 11:59:21 följande:

Hallå alla! Tack för hojtandet, nu hittar jag rätt!Det går lite segt med planerandet just nu, men min fästman har börjat vakna till liv och insett att det är kort tid kvar..så han hjälper till iaf!Nästa vecka kommer en snäll kompis över och ska hjälpa mig prova klänningen igen, är jag den enda som vill försöka se så mycket som möjligt av sakerna ihop för att se om det fungerar? Jag vill prova klänningen helt korrekt åtsnörd med smycken, underkjol osv i förväg.. tänk om man står där på bröllopsdagen annars och så passar det inte när man sätter på allt ordentligt. Så det blir spännande att se! :)
    NEJ: Självklart ska du testa allt innan dagen då det gäller. Det tänker jag också göra!!!
  • Flisa80

Gött att ni kommer hit allihopa!! Tänk att det snart är maj...och sen är det juni! INTE KLOKT!!!

• Flisa80
    famsaaw skrev 2009-04-26 15:52:52 följande:
    Hej alla här kommer en ny i gänget om jag får vara med o dela dvs.... vi gifter oss de 27 Juni så i morn 2 månader kvar.... pirrigt...
    Självklart, välkommen!! Hur går planerandet??
  • Flisa80

KUL att vi är så många här nu!!!!

Vi håller på och skriver personbeskrivningar om gästerna. Så svårt!!! Men roligt!

Imorgon har vi sista osa-dag. Är lite besviken på att 24 personer (12 par) av 101 inbjudna ännu inte har osa:t... Tycker det är lite väl mycket....

Svar på tråden Juni 2009 nr 4