Juni 2009 nr 4
Hej alla glada! Nu är också här! =)
Hej alla glada! Nu är också här! =)
Jag var och plockade grankottar i helgen. De har legat i vatten och diskmedel för att bli rena och är på tork. Sen tänkte jag spreja de med guldsprej och använda till placeringskorten ;)
Hej alla blivande brudar! Det var ett tag sen jag tittade in. Är det bara jag som börjar bli nervös?? Det är ca 40 dagar kvar till vårt bröllop!
Idag beställde jag min brudbukett och det kändes så himla härligt att äntligen börja prata klocksalg istället för månader =). Klockan 10:00 samma dag ska den hämtas tillsammans med alla andra blommor. Bokade även tid för manekyr och pedekyr.
Någon av er som har blivit kidnappad än???
Nej jag har inte heller blivit det med det är som sagt 40 dagar kvar. Däremot har det hänt en hel del konstiga saker...jag får sms titt som tätt från ett okänt nr med en massa konstiga budskap. Men det gemensamma för de är "film"! Sen så fick jag ett par fula gympadojor levereade till dörren en månadkväll inslagna i ett jättesnyggt paket. SPÄNNANDE!!
Ni är ju nära nu!!
Igår blev jag hippad och det var så himla bra planerat! Hela 16 tjejkompisar kunde vara med och det blev så lyckat! Det inkluderade inspelning av musikvideo och sång samt allsång på skansen, magdans och libanesisk mat. Vilket lyckrus!
Hallå alla blivande junibrudar! Vill ni hjälpa mig med denna fråga www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m3439982.html
Pleaaase
Nu har jag fått tag på en magdansös till Leksand. Det ska bli så himla roligt. Det är ingen som vet förutom jag och toastmastern att hon kommer att komma.
Vad använder ni för format till vigselprogrammet?
Har försökt och skriva inlägg 3 ggr och BT bara strular.GRRRR!
Jo, vad använder man för mall om man ska ha en liggande A4? För det skulle vi kunna tänka oss att ha. Alternativet är att vi halverar en stående A4 på längden och kör ett vigselprogram på det.
Vill du veta en rolig sak???? Jag och du hade möhippa samma dag och spelade in en video på exakt samma ställe!!!!!!! Känner igen allt från dina bilder. Och ja jag håller med om att det kommer att bli döpinsamt att se videon!!!
OJ...tidsuppfattningen var liksom inte på topp men jag skulle gissa vid 17 eller 18 tiden. Vad fick du sjunga??
Det blev tsen och en natt. Det hade varit smartare att vara där todogare för jag tror att vi sluddrade en hel del...
Var videon bra?
Sitter och skriver ut festprogram. Fasiken vad vi avskyr detta med festprogram 62 klara och 21 återstår. Snart är det dags för oss som gifter oss nu på lördag. Är ni nervösa? Själv känner jag mig ovanligt lugn. Jag tror inte att jag har förstått än att det är så snart.
Nu har vi gift oss också!!!! Några bilder finns i mitt galleri. Vilken dag!!! Allt planerande var värt denna underbara dag och natt. Vi kom därifrån klockan 05:00 och sista gästen gick 07:30
Tackar så mycket! Ja, det blev så fint med orkidéer, ni var jättevackra ni med!!
Men går ett namnbyte automatiskt eller ska man ansöka om det? (dum fråga kanske)
Nu har vi laddat vår hemsida med foton www.laracalle.weddingannouncer.com
Visa mig gärna era foton, nyfiken nu när vi har följt åt ett tag!
Stiligt par!
Åh så fina alla är! Såg ett brudpar nu när vi var på vår smekmånad i Sicilien och så kände jag lite sorg över att det har man redan gjort. Men minnen kommer alltid att finnas kvar. Grattis alla!
Bebis snart då?