Inlägg från: HavsVigsel |Visa alla inlägg
  • HavsVigsel

Juni 2009 nr 4

Hade visst missat denna tråden totalt. Gifter oss den 27 juni och det känns skrämmande nära samtidigt som jag inte kan sluta tänka i banorna...det gör jag sen.

• HavsVigsel

Fick ett samtal av Kapten idag. Möte på tisdag då vi ska gå igenom vad som ska sägas, vart vigsel kommer ske och vilken musik vi vill ha. PANIK! Vi har inte skrivit något, musik har vi inte tänkt på, trodde inte man kunde ha musik på helikopterplattan. Plötsligt blev jag jättenervös. Herregud, jag ska gifta mig! Och snart 27 juni. Och detta slog mig på riktigt först nu. Helgen kommer vigas åt inspirerande vinpimplande och talskrivning i hysterinstecken.

• HavsVigsel
    nni skrev 2009-06-18 10:23:28 följande:
    Här e lite tyst nu i tråden...ingen kvar som ska gifta sig förutom just jag?!
    Jo då jag är kvar. Gifter mig först den 27 juni. Är galet nervös och det känns som om jag har en massa bollar i luften. Längtar till fredag kvällen innan. När allt är packat och på plats.
  • HavsVigsel

Nu är man alltså en ärbar kvinna! Det var något av det roligaste jag har gjort. Kan man göra om det varje år på sin bröllopsdag? Det vill jag, igen och igen. Vi hade en kanon helg med våra närmsta familj och vänner. Finns inget som jag retar mig på faktiskt, annars kan jag vara himla petig, men denna gången hade jag tagit till mig allas råd och bara njöt. (Kanska inte när vi badade i Skegen på Söndagen iof, ISkallt)

• HavsVigsel

Tack! Ja vi hade det faktiskt jättemysigt, ingen stress utan alla bara gled med.
    Miss Moneypenny skrev 2009-06-30 14:14:17 följande:

Vilka härliga kort! Ser jättemysigt ut!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4