Juni 2009 nr 4
Vi har sista osa idag, men vi kommer inte höra av oss till de som inte sagt ja eller nej.. Har man inte "vett" att höra av sig så räknar vi med att de inte kommer!
Vi har sista osa idag, men vi kommer inte höra av oss till de som inte sagt ja eller nej.. Har man inte "vett" att höra av sig så räknar vi med att de inte kommer!
Fast om man har glömt får man stå sitt kast tycker jag.. Jag har flera släktingar som aldrig brukar höra av sig vid inbjudningar och de är några av de som inte osat..
Fast jag har hellre med folk som vet att de ska osa, än folk som man måste tjata på.. De ska komma för att de vill, inte för att de känner sig tvungna..
Va? Vad då för underton? Jag fattar inget..
Måste vara du som läser in det.. Jag har inte läst in någon irritation alls..
Vi har inte mobilnumret till de som inte tackat ja/nej än och inte mailadress heller! De vi inte hört av är sådana som inte brukar höra av sig..
Frågade min moster om min kusin fått inbjudan, för hon har inte osat. Får svaret att det har hon men "glömt" osa, men min moster sa att kusinen skulle höra av sig till mig.. När kan man fråga sig? Bröllopet är om 3 veckor... Vår bordsplacering är färdig, maten måste beställas.. Ska jag messa min kusin? Vill ju inte vara den som tjatar heller..
Funderar på att beställa tid för ansiktsbehandling på Gildaskolan. De verkar dock rätt bokade och det finns därför tid antingen nu i veckan eller i juli känns det som. Är det för tidigt att göra ansiktsbehandlingen på måndag och sen inte gifta sig förrän 13/6?
Ja det är en djuprengörande ansiktsbehandling. Vill göra den innan bröllopet, så kanske bäst att göra den på måndag då? Då är det 2,5 vecka kvar till bröllopet.
Red Scarlet skrev 2009-05-22 16:26:03 följande:
Jag börjar bli nervös för min möhippa, bara 3 veckor kvar. Jag börjar tvivla på att jag får någon faktiskt.. Min brudtärna är så uppbokad med plugg hela tiden och har aldrig tid att träffas i vanliga fall just nu..