Inlägg från: AIE |Visa alla inlägg
  • AIE

Juni 2009 nr 4

MulleNuh skrev 2009-05-25 11:40:02 följande:
    Ja men fatta!! 19 dagar!!! Och nu sitter jag på nya jobbet och kan ju inte hålla på med en massa bröllopsbestyr ju!
    Grattis till jobbet!

Vi har precis en månad kvar på ons och jag är sååååå stressad!
    Börjar dessutom att få panik över min hy.Den är värre än värst.. Nya utslag varje dag och jag undrar vart detta ska sluta...
    Trycker i mig vitaminer och peelar och fixar men inget hjälper

Behöver tips!! Vill inte gå uppför alltargången prickig....
  • AIE

Vi ska ha buffé och vi har tre gäster som är veggo. De kommer få canneloni( vi ska ha medelhavsbuffe) som vi fast med vegetarisk fyllning samt kikärtsbiffar ist för fläskfilé/kyckling/lax...

Tror det blir bra.. Resten kan dem äta..

• AIE
    nni skrev 2009-05-26 12:02:40 följande:
    Ja, jag tror vi väntar tills vi anländer till festlokalen vi med!Hur ska ni ha det, slöja eller inte slöja?Jag vill ha halvutsläppt hår. Lockar.Om jag ska ha slöja ska det va mer utsläppt o med pärlor under, tar av slöjan under vigseln. Men har hittat en snygg frisyr med rosor i håret. Och det räcker nog med både vit klänning, handskar o tiara. Gillar både blommor i håret tanken på ett sommarbröllop (förhoppningsvis utomhus vigsel) men slöja e också vackert.Hur ska ni göra??
    Jag ska sätta i extensions så jag får långt blont hår(har till axlarna nu). Sen blir det en halvuppsatt lite slarvig uppsättning med tiara.(bild finns i galleriet. det är bilden tagen bakifrån)
    Hade först tänkt ha slöja, ändrade mig och sålde slöjan för att nu vela om det igen..
    Förmodligen blir det utan...
  • AIE
    MulleNuh skrev 2009-05-29 12:06:54 följande:
    nu har jag ätit den mot min vilka faktiskt... Sen jag började jobba iaf..Jobbar bara till kl 14 så då orkar jag inte gå och köpa mat så då tar jag en nutrilett ist.. Går snabbt! Men jag vill verkligen inte gå ner mer i vikt!! Mina ben och rumpa finns inte kvar! Alldedes för smalt är det där nu..
    Oj, hur mkt har du gått ner och vad var målet?
    Blir du mätt av nutriletten?
  • AIE

MulleNuh; Shit vad du är duktig! Riktigt bra jobbat!*imponerad*

Ang möhippa, jag börjar tro att jag inte kommer få ngn.
    Verkar som alla är upptagna hela tiden och nästa helg ska sambon iväg på sin svensexa så då går ju den helgen bort. Sen är det bara helgen efter det kvar för sen åker vi upp till Mora...
    Usch vad ledsen jag skulle bli om jag inte fick ngn..

• AIE

Vi gifter oss också den 27:e...
    Har en del att fixa innan så jag är väldigt glad över att det finns ff tid kvar...

• AIE

Shit, är ni inte nervösa?
    Jag som har två veckor kvar är jättepirrig och nervös...
    Kommer vara ett vrak på morgonen den 27:e...
    Ska be min kära tärna att ta med lite conjkak som jag kan dricka innan jag ska sminka mig. Har hört att det ska lugna nerverna och ta bort den värsta darrigheten ....

Idag har vi fixat papper till vigselprogrammen som sambon är iväg och skriver ut nu..
    Sen har jag fixat allt till mitt smink, 2000kr fattigare blev jag men det är nog värt det..
    Stay ups är fixade med...
    Fick en sommarpresent av min älskling, Victor & Rolf´s parfym flowerbomb!
    Ska inviga den på vår bröllopsdag tänkte jag.. Blir lite speciellt då...

• AIE

Lycka till allla bruar idag 13/6!!!
    Håller tummarna stenhårt för att solen ska spricka fram under dagen...

Jag kan inte fatta det, vi gifter oss om 2(!) veckor...
    Vart har tiden tagit vägen??

• AIE

Red Scarlet och MulleNuh: Vad fina ni var!!! När man ser er a bröllopsbilder då håller jag på att längta ihjäl mig till den 27:e...
    Kan inte fatta att det "bara" är 12 dagar kvar...
    Imorn bär det av upp till Dalarna och sen är det ngt att göra varje dag fram till bröllopet.
    Lilleman fyller ett år på ons så det blir 1-års kalas!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4