Juni 2009 nr 4
jag blev också hippad igår! Hade en helt fantastisk dag!
jag blev också hippad igår! Hade en helt fantastisk dag!
vi hade picnic först och sedan red vi islandshästar i 2 timmar ute i solskenet. Efter det så var det SPA med bubbelpool och champagne. Sedan hade vi grillfest och tillslut gick vi på Berns. Hade en helt fantastisk dag! Idag är jag både bakis och har sån galen träningsvärk.
Är så himla tacksam för det mina vänner gjorde för mig!
Nu är halva vår "resa" avklarad. I lördags gifte vi oss i Stadshuset med alla våra närmaste vänner som vittnen. Efter blev det middag och sen lite fest. Vi hade en otroligt rolig kväll!!
I morgon reser vi iväg för att ha det stora bröllopet med familj, släkt, präst, brudklänning, blommor, riktig fest osv.
Känns helt galet på ett sätt eftersom vi redan tekniskt sett är gifta, men å andra sidan så är vi inte heller lika nervösa som innan. Däremot tror jag att det kommer bli mer känslor inblandade i det här bröllopet..
Kul att höra att alla haft lyckade bröllop!! Återkommer när vi är hemma igen med lite bilder!
Hej!
Nu har jag också lagt in lite bilder från vårt fantastiska bröllop i Frankrike! Allt blev 100 gånger bättre än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Vi fick ett riktigt sagobröllop!
Är just nu på smekmånad i USA och väntar med spänning på fotografens bilder!
Hoppas era bröllop blev bra!!