Inlägg från: mrsholm |Visa alla inlägg
  • mrsholm

Juni 2009 nr 4

Hej!!
    Ni som ska ha vita stenar...var har ni köpt dem??
    Vi ska ha vita stenar med ett snöre runt där vi knyter ett trähjärta på, för att ha som bordsplacering. Jag har köpt band och hjärtan men hittar inte stenar som blir bra. Vill ju att de ska vara hyffsat lika stora...

• mrsholm

Ja vi har kollat lite här o var men hittar typ på byggvaruhus men då e de jyu stora säckar å de behövs ju inte. Kanske får åka in till en större stad å kolla i dekorationsbutiker;D

• mrsholm

Ja vi skriver namnen på hjärtana...

• mrsholm

Jepp..ja ska göra de för ja e för feg att fota hos fotograf;) Ja e hudterapeut så sminkningen blir inga problem och håret ska ju inte direkt va uppsatt utan lite busigt så de fixar ja oxå själv.

• mrsholm

Jag ska ha halvuppsatt med en tiara=) Ska göra provuppsättning nästa helg och kan fota o lägga ut efter det. Har ganska långt hår som ska lockas och se lite busigt uppsatt ut(om ni förstår)Framifrån ska håret vara borta ifrån ansiktet helt, ganska stramt. Som sagt...bild kommer att läggas in.

• mrsholm

Min älskade sambo blev oxå tagen på svensexa igår=) De va såååå kul att se hans min!! De hade en hellyckad dag i strålande sol och massa skoj på schemat.

• mrsholm

Nu är det över...men ALLA minnen kommer för alltid att finnas kvar o självklart våra fina ringar=)

Svar på tråden Juni 2009 nr 4