Inlägg från: Imma |Visa alla inlägg
  • Imma

Juni 2009 nr 4

Vår guldsmed sa att de fixar putsning och gravyr på en timme. Vi lämnar in, tar en fika och hämtar ut.

MulleNuh skrev 2009-05-27 14:32:37 följande:
    Var in på guldfynd, men dom skulle inte hinna klart till den 13 juni! Det tar 1 vecka att få dom upputsade och sen MINST 1 vecka till för hans gravyr!Så vänta inte FÖR länge!
  • Imma

Vi kommer inte att ha våra förrän bröllopet när vi har fått dem upputsade. Förstår att det kommer att kännas jättetomt. Dessutom har jag hunnit bli lite brun om händerna, så det kommer att se ut som att jag är nyskild...

MulleNuh skrev 2009-05-29 06:42:55 följande:
    Ni som har lämnat in era ringar för putsning, kommer ni ta på dom när ni får hem dom igen eller kommer ni vänta tills bröllopet??Vi pratar om att kanske ta dom på på morgonen på brölloppsdagen. Hmmm..
  • Imma

Jag blev också hippas i lördags. Hade en fantastisk helg. Vilka fantastiska vänner!

• Imma

Den 27/6 gifter vi oss. Lite längre kvar för vår del alltså.

JennyLH skrev 2009-06-01 12:42:51 följande:
    Altså alla i denna tråd har nis amma datum att bli gifta om 12 dagar?
  • Imma

Håller med helt och hållet.

AIE skrev 2009-06-01 13:25:15 följande:
    Vi gifter oss också den 27:e... Har en del att fixa innan så jag är väldigt glad över att det finns ff tid kvar...
  • Imma

Fantastiskt!

MulleNuh skrev 2009-06-15 21:08:38 följande:
    haha här har ni om ni vill skratta lite åt min snygga musikvideo!! www.youtube.com/watch
Svar på tråden Juni 2009 nr 4