Inlägg från: MissCurly |Visa alla inlägg
  • MissCurly

Juni 2009 nr 4

hej! 27 juni är det dags för oss.... var och hämtade min ring igår.. med en repa på!!
    Och så får jag ha det tills efter vigsel o då lämna in den och vara utan i 3 veckor...

Hur kan det ta 4 veckor att gravera och sen få tebax ringen med en repa?? och inte ens oj, vad har hänt, jag ska ringa och kolla hur snabbt dom kan fixa det... utan hon putsade och frågar om jag vill att hon skickar in den igen... och då tar det 3-4 veckor till....

jävla skit...

• MissCurly
    älskarlivet skrev 2009-06-07 15:02:45 följande:
    Märkligt, våra ringar blev putsade och graverade på 4-5 dagar!
    var har ni köpt era? Jag ska iaf aldrig mer handla smycken hos dom, ska ringa dit imorgon och säga att dom minsan får fixa detta innan bröllopet annars ska jag ha kompensation...
  • MissCurly

Miss Moneypenny skrev 2009-06-07 19:52:19 följande:

Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!
    Grattis!! Låter som allt gick som det skulle

Idag ska jag ringa vigselförättaren så han får "manuset" och kan öva på det och jag ska ringa Albrekts Guld och skälla och försöka kräva att ringen ska fixas innan bröllopet...
  • MissCurly
    MulleNuh skrev 2009-06-08 08:01:26 följande:
    Usch det ser inte ut som vi får nåt höjdarväder på lördag!!
    Tänk om det funnits stora fläktar, som vindkraftverken, så satte man igång dom och alla moln försvann just där man befann sig... skulle kanske bli en bra affärside*funderar*

• MissCurly

CatrineS: va mysigt det låter! Var i landet om man får vara nyfiken?

• MissCurly
    CatrineS skrev 2009-06-08 09:12:08 följande:
    I Hälsingland, i en liten by utanför Hudiksvall. Vi gifter oss borgerligt på hembygdsgården, som ligger jättefint precis vid vattnet. Dessutom är jag uppväxt i krokarna där, så det känns extra roligt tack vare det.
    Låter jätte mysigt
Svar på tråden Juni 2009 nr 4