Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Juni 2009 nr 4

Miss Moneypenny skrev 2009-06-08 08:57:04 följande:

Nu finns det några bilder i galleriet!
    SÅÅ FINA! Underbar frisyr o bukett du hade!!
    O det känns som det ska nu då som gift?
  • nni
    xmarsan skrev 2009-06-08 09:47:53 följande:
    Själv fick jag min hippa i lördags! Var så kul! Skulle hem till svärmor på brunch, då min svägerska fyllde år i lördags och kom hem från London (där hon bor) i fredags kväll, när vi kom dit så stod de flesta av mina vänner där i köket och vi åt brunch tillsammans. Sedan fick jag på mig en outfit som skulle hinta om den första aktiviteten - pole dancing! Så skoj men så jobbig - har träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade och blåmärken på mycket underliga ställen! Sedan fick jag på mig en ny outfit - bikini och kortkort "morgonrock" och högklackat. Dags att ta sig till nästa ställe - ett dagspa - där vi åt lunch och jag fick sedan en 90 minuters behandling. Därefeter piffade tjejerna till mig och jag fick på mig partykläder. Dags att ta sig till nästa ställe. Hem till en kompis föräldrars lgh där vi åt middag och jag fick svara på massor av frågor om vad jag trodde att min m2b svarat. Sedan åkte vi ner på stan till en efterrättsresturang och åt chokladfondue och sedan drack vi drinkar och pratade halva natten. Var i säng vid 3-tiden. Så gårdagen var rätt seg!
    Låter jätte kul!! Poledance måste va kul men otroligt svårt ja!
  • nni

Vi får hålla tummarna till er på lördag!!
    Men sålänge det inte spöregnar som du sa Mullenuh. Riktig värme kanske man inte kan vänta sig just nu...inte lönt att oroa sig över lite trist väder, dagen blir perfekt ändå!

• nni
    xmarsan skrev 2009-06-08 14:52:59 följande:
    ... fast vi var nog inte så graciösa och sexiga - som idén med det hela är
    Haha, tur det var på skoj då
  • nni
    JennyLH skrev 2009-06-08 17:36:28 följande:
    Är FRU nu!Gifte ju oss i lördags, spöregn innan på fm men blev uppehåll undervigseln, allt gick som vi ville, vi kudne bara njuta av dagen och kvällen, tiden gick så fort bara, maten var supergod, och sedan toastmastern och tärnorna skötte sig jättebra och var utmärkta i sina uppgifter.Alla blev rörda till tårar, dansen gick bra allt klaffade med tidsschemat. Är såå nöjd
    GRATTIS!! Kan tänka mig att dagen går fort! Man får försöka njuta varje ögonblick!
  • nni

jag önskar er som gifter sig på lördag all lycka till!! kör hårt o njut av varje ögonblick!! kramar om!

• nni

Ett litet inlägg till; provade klänningen för andra gången idag, den känns så underbar! O jag fyller 25 idag, finns ingen bättre present än ett bröllop!

• nni

Jag skrev ju med stora boktstäver. Provar igen; ALL LYCKA TILL!!!!

• nni

Tack för ni grattar Red scarlet o Mullenuh! Hihi

Mullenuh; Det e er dag idag ju! Tänker på er!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4