Juni 2009 nr 4
Imorgon menar jag. Har inte koll på dagarna riktigt själv. Haha
Imorgon menar jag. Har inte koll på dagarna riktigt själv. Haha
Red Scarlet och MulleNuh; GRATTIS!! SÅ FINA ni var/e!
Mullenuh; Synd att klänningen gick isönder men klänningen o du såg verkligen fantastisk ut på bilderna, det sken.
Jag har redan varit med om ett minne för livet, alltså möhippan. Blev utklädd o sminkad som ett barn som rotat i mammans handväska och fick uppdrag till att göra saker som innebär pinsamheter, mer eller mindre. Åt picknik. Sedan bar det av till att bada utomhus bubbelbad o grekisk buffé blev det. Efter det gå till lokala pubar o fråga om ännu mer äktenskapsråd som blev antecknat i en liten bok. Så lyckad dag. Vi höll på i 16 h och jag var inte människa dagen efter. Och jag lyckades bli överraskad kan man gott säga. Detta var efter min fest. Så 2 dagar fest blev det...
Grattis alla brudar!
Mullenuh; Skitkul video!
På tal om videos, jag hade en möhippa där jag ju spökades ut bokstavligt talat, hade sminkats hårt som en påskkärring eller liknande o hade gul klänning. Hade hela tiden dricka handen för klara av de pinsamma uppdragen. Och blev fotad o filmad mycket. Nu verkar det som att de ska "överraska" med fotana o filmningen på bröllopet har jag luskat ut. De vet att jag inte gillar att visas på bild utan samtycke, men det e en grej. För gillar inte att bli fotad o låta det vara i andras händer. Men filmad?? Lite väl! Kan jag säga till om detta, känner att jag kommer sjunka under bordet o där sitter ju liksm osså andra gäster som jag inte träffat på länge o vill göra bra intryck på. Jag e inte tråkig annars. Men just bli filmad o inte veta hur det blev. Det känns att jag har lite för lite kontroll. Jag blir både ledsen o arg tyvärr över detta, att vännerna "känner mig mindre" än vad jag trodde. Så känns det nu.
Uppdatering; Det blir inga förnedrande bilder på festen. Har sagt till, även vissa sura miner nog dök upp. Möhippan var sin sak, men bröllopet ska handla om OSS. Möhippan vill jag lägga bakom mig nu o skratta åt senare i livet. Nu vill jag fokusera på bröllopet.
Här e lite tyst nu i tråden...ingen kvar som ska gifta sig förutom just jag?!
Woooohooo nu e vi Nygifta! Hade den Mest Underbara Dagen Någonsin!! Snart bär det av till Italien!
Kram på er!
Hej alla junibrudar!
Vi har kommit hem från resan nu o försökt varva ner så gott som.
Varit inne och tittat på era bilder "laris", "puppis", "Red Scarlet", och Miss Moneypenny". Kanske missat ngn? Men underbart att se.
Gå gärna in o kika på våra bröllopsbilder samt resebilder annaandalex.weddingannouncer.com/ under Photo albums.
Kram
Miss Moneypenny skrev 2009-07-09 11:22:09 följande: