Inlägg från: zeddy |Visa alla inlägg
  • zeddy

Juni 2009 nr 4

Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 11:06:53 följande:

Wow, vad imponerande! Det skulle jag aldrig våga. Men jag antar att du är duktig på att sjunga?
    Det är svårt att själv säga om man är duktig eller inte. Men folk säger att jag är duktig Och jag älskar att sjunga!
  • zeddy
    nni skrev 2009-05-07 12:07:54 följande:
    Modigt. Jag vill ha backup i refrängen o gärna en gitarr i bakgrunden har jag bestämt. Iaf backup, men ska inte ta i utan ha "dov stämma"...
    Det är ju en mycket bra idé! Svårt för mig dock.. Jag har letat efter någon som kan spela lite grann men inte hittat. Men det gör inget, jag är inställd på att sjunga själv
  • zeddy
    MissDoe skrev 2009-05-12 07:07:17 följande:
    AAAAAAAAHHHHHHH! Jag tror att vårt värdpar är på väg att backa ur!!! Dom har inte sagt det rakt ut, men det märks på dom. Till saken hör att det hänt ganska mycket i deras liv sen dom tackade ja för nästan ett år sen så jag kan inte riktgt bli arg, jag förstår om dom inte orkar en sak till. Men liiiiiite panik har jag! Ska ringa min bonussyrra ikväll och höra om hon kanske kan ställa upp.. så håll tummarna för mig!
    Hoppas det löser sig! Inte kul när någon backar ur så pass sent i planeringen!
  • zeddy

Nu har jag äntligen hunnit med att skriva om min möhippa som var i lördags. Jag hade en otroligt rolig dag! Läs gärna om det på vår hemsida! rebeccamicke.weddingannouncer.com/

Annars så har det inte blivit mycket gjort sista tiden (mest på grund av möhippan), men igår kväll satte jag ihop vigselprogram så nu är de klara!! Får se om jag orkar med festprogrammen ikväll..

• zeddy
    MulleNuh skrev 2009-05-12 15:50:42 följande:
    4,5 vecka!
    Ja jäklar vad tiden går!!
  • zeddy
    xmarsan skrev 2009-05-12 16:32:59 följande:
    Har läst din berättelse om möhippan och fick gåshud och tårar i ögonen när jag läste - nu ligger verkligen känslorna utanpå. Du verkar ha underbara vänner och verkar ha fått en underbar hippa.
    Tack! Ja, jag har verkligen underbara vänner! Jag säger detsamma! Känslorna är utanpå nu! Hur ska det gå på bröllopsdagen?
  • zeddy
    Flisa80 skrev 2009-05-15 13:22:47 följande:
    Jag ska inte ha någon väska för min tärna propsar på att hon ska bära rutn på allt jag kan tänkas behöva! Så då kan hon väl få det då. (Fast jag skulle också vilja ha en sån fin väska!! )
    Mina tärnor ska bära runt på mina saker också

Miss Moneypenny: jag har inte vit! Men ivory.. Och det är väl en hel del tjejer som har det också
  • zeddy

Red Scarlet skrev 2009-05-18 09:06:59 följande:

Åh vad roliga era hippor låter, vad kul! :DSjälv har jag ju fotat min secretbox-fotografering igår..var så nervöööös. Vi fotade i ett stort fritidsområde och det gick folk typ 20meter bort lite då och då och där skulle jag stå och posa avslappnat halvnaken.. jag brukar inte vara blyg men blev lite småstel där Men det gick bra ändå, fick lite fina kort. Ska förhoppningsvis få se och välja ut vilka jag vill ha i slutet av den här veckan, är jättespänd!
    Häftigt! Jag skulle nog bli nervös och stel om det fanns folk i närheten.. Jag gjorde min hos min syster, hon bor på landsbygden och inte mycket folk omkring..
  • zeddy
    nni skrev 2009-05-18 16:05:11 följande:
    Ni som vill, gå in på vår bröllopshemsida, vi har äntligen skickat ut den till gästerna nu! Uppdaterade den först.annaandalex.weddingannouncer.com
    Fint! Och va fin du var med mörkt hår!
  • zeddy
    nni skrev 2009-05-20 12:12:52 följande:
    Hjälp! Någon som tänkt ta secret box bilder själv? Jag tror inte att jag har råd med proffsfotograf, eller det e på håret.Så tänkte mig om en kompis fotar mig? (med underkläder såklart) Vad tror ni om det? Så kan jag nog få hjälp av en annan kompis med smink o hår...
    Jag gjorde själv!! Min syster fotade mig (hon är inte fotograf, men bilderna blev superbra!!)
    Jag hade lite olika underkläder och hon tog i olika vilklar. Jag sminkade mig själv och fixade håret själv också (är hyfsat bra på det).

Det ska inte alls vara några problem att ordna med detta själv!!
    Jag vet inte hur det brukar vara hos fotograf, får man bilderna i en låda, eller är det bara att det heter secret box? För jag gjorde i ordning ett album och skickade efter. (du vet typ att man laddar hem ett program och sedan skickar man iväg så får man en bok på posten) Fotobok heter det ju förstås!! hihi
Svar på tråden Juni 2009 nr 4