Inlägg från: Miss Moneypenny |Visa alla inlägg
  • Miss Moneypenny

Juni 2009 nr 4

Grattis! Hoppas ni får en underbar resa!

Vi kom hem från vår resa i förrgår och idag är jag tillbaka på jobbet! Usch.. Kul att man ändå är lycklig och kan leva på bröllopet och resan ett tag! Och så är det fint väder...alltid nåt man kan peppa sig med!

• Miss Moneypenny

Grattis till dig också förresten! Dina bilder är underbara!

MulleNuh skrev 2009-06-29 08:59:34 följande:
    Grattis nni!!!!!
  • Miss Moneypenny

Grattis, vad fina ni var!

zeddy skrev 2009-06-29 15:41:21 följande:
    Nu har jag lagt upp lite bilder i galleriet!
  • Miss Moneypenny

Grattis, vad roligt! Har du bilder?

lojnis79 skrev 2009-06-29 16:29:48 följande:
    Nu är jag oxå gift, Som en vän till mig sa ett sagobröllop med en fest som rockade fett :)Stämde så himla bra och det var precis så vi ville ha det. Är så lycklig!
  • Miss Moneypenny

Vilka härliga kort! Ser jättemysigt ut!

HavsVigsel skrev 2009-06-30 13:23:38 följande:
    Nu är man alltså en ärbar kvinna! Det var något av det roligaste jag har gjort. Kan man göra om det varje år på sin bröllopsdag? Det vill jag, igen och igen. Vi hade en kanon helg med våra närmsta familj och vänner. Finns inget som jag retar mig på faktiskt, annars kan jag vara himla petig, men denna gången hade jag tagit till mig allas råd och bara njöt. (Kanska inte när vi badade i Skegen på Söndagen iof, ISkallt)
  • Miss Moneypenny

Underbara bilder allihop!

Ja, kolla med skatteverket vad som hänt. Mitt byte tog bara några dagar också.

• Miss Moneypenny

Red Scarlet skrev 2009-07-02 16:56:40 följande:

Fjälbacka 2009 skrev 2009-07-01 09:37:32 följande:
    Nu är jag tillbaka i smeten igen efter min bröllopsresa! Nä mitt efternamn har inte helelr gått igenom, jag ringde till skatteverket i förrgår och då sa de att det är så många bröllop just nu och då kan det ta lite tid. Det berodde ju förstås på när prästen skickat in vigselbeviset också men förhoppningsvis gjorde hon det ganska fort. De skulle i vilket fall skicka ut en bekräftelse med post när ändringen var gjord. Men nu har det ju gått mer än två veckor..vill ha mitt efternamn nuuu.. är ju så jäkla omständigt att ändra sitt namn överallt och skaffa nytt bankkort, id-kort osv. Vill inte behöva ägna hela semestern åt det
    Grattis till dig också! Vad fina ni var! Jättefina foton!
    Vart åkte ni på bröllopsresa? Vi har precis kommit hem från Maldiverna och Malaysia, helt underbart!
  • Miss Moneypenny

Ja, jättefint med blomman. Väldigt mycket "senorita" över det :)
    Så roligt att se allas kort verkligen!

laris skrev 2009-07-02 12:28:33 följande:
    Tackar så mycket! Ja, det blev så fint med orkidéer, ni var jättevackra ni med!!
  • Miss Moneypenny

Hej junibrudar! Har ni också svårt att hålla er härifrån trots att bröllopet redan varit? mMn är liksom fortfarande inne i bröllopstänket. Fast när man ser andra trådar om festprogram och matchande servetter mm så känns det ändå som att det är rätt skönt att det är avklarat.. :)

• Miss Moneypenny

Åh, har du lagt in flera bilder? Vad jättefina ni är! Din frisyr är verkligen superfin!

puppis skrev 2009-07-06 14:04:40 följande:
    Hej Miss Moneypenny! Jag håller verkligen med :)Man vill ju berätta för hela världen hur underbart det var att gifta sig!
  • Miss Moneypenny

Tack, vad gullig du är :) Detsamma måste jag verkligen säga!

Vi har inte fått våra "fixade" bilder än. Har bara massa från vänner och familj.

• Miss Moneypenny

Låter härligt! När åker ni? Vi funderade också på Mauritius men det blev en kombo av Maldiverna och Malaysia dvs sol och bad på Maldiverna, två dagar i Kuala Lumpur och sen djungelsafari på Borneo och så tog vi dykcert på en ö utanför Borneo. min man blir lätt uttråkad också så det här var en "kompromiss" så att båda blev nöjda. Men han tyckte ändå Maldiverna var fantastiskt och konstigt nog så blir man inte alls uttråkad. Det ÄR verkligen så fantastiskt som det ser ut. Man vaknar upp varje dag och tror att man befinner sig mitt i ett vykort :)

Skulle gärna åka till Mauritius i framtiden. Kanske i kombination med safari i Afrika. Vi funderade på det som bröllopsresa men har varit så mycket i Afrika så vi ville prova nåt annat.

puppis skrev 2009-07-06 14:59:36 följande:
    Då kan du vara riktigt nöjd! Så där fina kort fick inte vi av gästerna. Hur var er bröllopsresa till Maldierna då? Var det lika fantastiskt som det ser ut?Vi funderade på att åka dit, men jag blir lätt uttråkad och vi har ju varit tillsammans ganska länge... Så vi åker till Mauritius i stället!
  • Miss Moneypenny

Vi var borta nästan tre veckor. Vi hann med mycket men det kändes absolut inte stressigt.

Vad skönt för er att åka till värmen sen när det är höst och kallt här!

puppis skrev 2009-07-06 15:09:38 följande:
    Det låter underbart!Vi åker 23 oktober och kommer hem 7 november, så vi har vårt härliga kvar!Jag är betydligt mer "aktiv" än mannen och därför tog vi Mauritius. Där ser det också fint ut, kanske inte som Maldiverna dock... Men det finns en del shopping och någon park att besöka. Och delfiner kan man få se. Vi funderade på Sydafrika, Maldiverna och sedan blev det Mauritius. Hur länge var ni borta, som hann med så mycket?
  • Miss Moneypenny

Åh, så fina ni är! Du är jättevacker verkligen och har en underbar klänning!

Jag har en del bilder i mitt galleri från bröllop och bröllopsresa.

laris skrev 2009-07-06 18:27:37 följande:
    Nu har vi laddat vår hemsida med foton www.laracalle.weddingannouncer.comVisa mig gärna era foton, nyfiken nu när vi har följt åt ett tag!
  • Miss Moneypenny

Grattis! Jättefina kort, vad snygg du var!

nni skrev 2009-07-09 11:01:06 följande:
    Hej alla junibrudar!Vi har kommit hem från resan nu o försökt varva ner så gott som. Varit inne och tittat på era bilder "laris", "puppis", "Red Scarlet", och Miss Moneypenny". Kanske missat ngn? Men underbart att se.Gå gärna in o kika på våra bröllopsbilder samt resebilder annaandalex.weddingannouncer.com/ under Photo albums.Kram
Svar på tråden Juni 2009 nr 4