Inlägg från: Flisa80 |Visa alla inlägg
  • Flisa80

Juni 2009 nr 4

11 dagar kvar ja... Ihh...

Vår juvelerare ringde idag och berättade att de hade satt in fem stenar á 0.02 istället för fem à 0.1 !!!! Så de fick ju skicka tillbaka ringen så de får göra en ny...himla schalins!
    Skit också, ännu en sak som krånglar. Men, bara den är klar till nästa lördag så spelar det väl ingen roll... Frågan är bara hur man kan missa att infattningen är gjord för 0.1 men man stoppar i en helt annan storlek på sten....

Pratade med floristen om det sista idag, pris och blommor till dekoration. Känns mycket bra!

• Flisa80

Hej brudar! Idag har jag hämtat hem klänningen, det känns verkligen knepigt att ha den hängandes här hemma, men underbart!!!!

Twixie: tänk inte på det där med ärret, det är absolut ingen som kommer att bry sig om det, med allt annat vackert som är DU just den dagen!!!

Red Scarlet: Hoppas tandläkaren inte gör för ont! Är inte så förtjust i att gå just dit... Smart med listan, jag borde göra en så att min blivande får koll på hur mycket det faktiskt är kvar, nu är det nog bara jag som har koll på det...

• Flisa80
    MissCurly skrev 2009-06-07 14:01:44 följande:
    hej! 27 juni är det dags för oss.... var och hämtade min ring igår.. med en repa på!! Och så får jag ha det tills efter vigsel o då lämna in den och vara utan i 3 veckor... Hur kan det ta 4 veckor att gravera och sen få tebax ringen med en repa?? och inte ens oj, vad har hänt, jag ska ringa och kolla hur snabbt dom kan fixa det... utan hon putsade och frågar om jag vill att hon skickar in den igen... och då tar det 3-4 veckor till....jävla skit...
    Tråkigt!!
    Min ring krånglade de med också. Jag ska ha 5 stenar á 0,1 ct i, men istället hade de satt i fem stenar á 0,02 i. Visst skillnad! Så det var bara att skicka tillbaka... Fast jag skulle få min om en vecka, alltså imorgon. Så nu hoppas jag verkligen att det är rätt för nu finns ingen tid kvar till ändringar...
  • Flisa80

Miss Moneypenny skrev 2009-06-07 19:52:19 följande:

Nu är vi gifta!!! Är nästan avundsjuk på er som har det framför er för det var det bästa jag varit med om. Helt underbart!
    Grattis grattis!!!!!
  • Flisa80

Åh vad bra det låter Mullenuh, lite fint kan vi väl få ha på vår dag!!!!

• Flisa80

Köper man en tack-gåva till vigselförättaren???

• Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-06-10 21:03:19 följande:
    Hmm det ska inte vi göra.. Han gör ju bara sitt jobb..
    Nä... Det är sant.

Det är ju en gammal "vän" till mig, som jag har känt hela livet... Så vitt jag vet får han inte betalt, eftersom han ska viga oss i stadskyrkan men jobbar i frikyrkan... Ah, jag vet inte hur man ska göra.
  • Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-06-10 21:37:47 följande:
    ahaa.. Ja då är det kanske lite annorlunda.. Är han bjuden på festen??
    Ja han är bjuden... Jag tror vi köper nåt litet och personligt!
  • Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-06-11 16:41:47 följande:
    HEJ tjejer! Dan före dan nu!! Hur känns det??Vi är nu klara med ALLT och ska nu njuta...Hur ligger ni till??
    Gu va gött det lät att vara klara med allt. Det kanske vi är med, men eftersom vi ska resa hem till min födelsestad så känns allt jätterörigt nu när vi ska börja packa och se till att allt kommer med. Men jag tror vi är klara med det mesta.

Lite pirrigt är det allt...
  • Flisa80

Ja, LYCKA TILL!!!!!

Stor kram alla härliga brudar!!!!!!!

• Flisa80

Grattis brudar, vad fina ni var!!!

Vi hade också en fantastisk dag, vi fick precis så mycket regn som vi ville ha, med andra ord nästan ingenting, förutom några droppar för tur i kronan.

Fick en smälle chock när jag fick veta att vår inhyrda fotograf hade fått magsjuka under natten, men det visade sig att hon hade ordnat en ersättare... Han var fantastisk, så vi väntar med spänning på våra kort.

På onsdag drar vi till Bali, så jag lägger inte in några kort på oss förrän efter det...då vi förhoppningsvis har fått dem...

Kram alla och ha sköna resor, om ni ska iväg på det!!

• Flisa80
    puppis skrev 2009-07-11 18:48:11 följande:
    Jättefina kort!Grattis och lycka till
    Tack! (Om det var riktat till mig!)
Svar på tråden Juni 2009 nr 4