Juni 2009 nr 4
Miss Moneypenny skrev 2009-05-15 09:07:45 följande:
Hur känns det??
Vi ska ha "klassisk" tårta. Det finns bild i galleriet, tycker den e lovely. Vill ha en sån ungefär, med ngn choklad o jordgubbsmak/alternativt vilda bär.
Miss Moneypenny skrev 2009-05-15 09:07:45 följande:
Åh kul med kommentarer om min väska! Jag tror den e e perfekt för min klänning. E "Lilly" både och faktiskt. Även jag inte e märkestokig annars.
Gillar din också Mullenuh!
xmarsan; vad roligt med hippan ggr 2. Jag undrar spänt på hur min kommer bli. En kompis sa rakt ut "vad säger du om strippa"?
Hrm... hehe. Ja vad säger jag. jag vet inte. E nog kul ändå sålänge det e på avstånd.
Ser fram emot min hippa, blir nog dock bara en , två hinns inte med.
Red Scarlet; Kul att det kändes bra ändå. Jag skulle aldrig klara o göra det offentligt. Men har bokat tid för Secret box.
Miss Moneypenny skrev 2009-05-18 08:41:47 följande:
Såg den nu i 1-2 månaders tråden så var inget
xmarsan; såg nu att det var du som åt middag med vännerna och inte som blev hippad 2 ggr. E så många här. Sorry. Men mysigt iaf! Håller med om att det e guldvärt att ägna en ledig kväll till lite mer lyx med vännerna.
Miss moneypenny och xmarsan; ja idag var jag ganska så förlorad här, missat en del. Men nu hänger jag med igen tror jag. Hehe
Ni som vill, gå in på vår bröllopshemsida, vi har äntligen skickat ut den till gästerna nu! Uppdaterade den först.
annaandalex.weddingannouncer.com
Red Scarlet; Jag har själv haft ångest. Går på diet nu för att jag vill. Men känn dig ej tvungen. Om du vill gå ner några kilo utesluta/byt utngt i matväg o promenera mera. Bara tips. Alla dieter passar inte för alla.
Ordnar sig hörru'
Hjälp! Någon som tänkt ta secret box bilder själv? Jag tror inte att jag har råd med proffsfotograf, eller det e på håret.
Så tänkte mig om en kompis fotar mig? (med underkläder såklart) Vad tror ni om det? Så kan jag nog få hjälp av en annan kompis med smink o hår...