Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Juni 2009 nr 4

Red Scarlet;
    Neej här ska inget kastas till någon. Vi ska ha buketten framför oss på bordet och sedan efter bröllopet, torka den o rama in den! Den e MIN!!

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-22 14:49:33 följande:
    Ja OM det blir i morron. Vem vet.. Kanske dom har 'ndrat till juni!! Men jag kommer sitta färdig och pirrig i morron.. Snopet om dom inte kommer! haha.
    Vi får väl la se. Jag tror min sker i juni. Gifter oss 27 juni. Hans sker iaf 6:e juni.
  • nni

Red Scarlet skrev 2009-05-22 15:11:54 följande:

Hahah ok ok..det kommer att bli jättefint.. *backar långsamt undan* Själv är jag inte så förtjust i att spara på saker, vill varken spara bukett, brudklänning eller andra attiraljer kring bröllopet. Det enda som är viktigt att ha kvar är bröllopskorten och ringarna... och maken då såklart hihi! Resten var för mig bara vägar för att nå till målet..
    Haha, det e lugnt. Jag e för mycket av en samlare tror jag.
  • nni

lojnis 79; Så kul det låter! Jag längat efter min. Men jag e dålig på att bli överraskad. Lägger alltid näsan i blöt, men nu vill jag bli det!

älskarlivet; hoppas du får en ändå! Menar en dag eller en halvdag ska ju kunna unnas till en blivande brud...?!

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-23 18:13:29 följande:
    Japp!!! Men fan jag blev riktigt besviken måste jag erkänna. Tycker såna skämt är riktigt elaka..Red Scarlet skrev 2009-05-23 18:06:55 följande:
    Mm förstår dig att du blev besviken. Men snart så ska du se att möhippedagen kommer!
  • nni

Red Scarlet; Oj oj, vad kul med så många smarigheter.
    Jag önskar mig smycke av min blivande. Men blir glad för vad det än blir. Vi har sagt att vi inte ska lägga mycket på morgongåva, får in lite på pengarna någonstans.

• nni

Vi har typ allt halvfärdigt. Med bordsplacering och festhäften. Men vi har en månad kvar.
    Mullenuh; kan tänka mig att man blir less. Det e en del jobb.

Red Scarlet; Fråga vidare. Vi hittade till sist en kompis som har en bra videokamera som han ska sköta vid vigsel o lite vid middagen t ex. Jag undrar om man ska ha en till för att få två vinklar?? Kanske inte så viktigt.

Ska ni göra beskrivning av varje gäst, det håller vi också på med. Ska va med lite humor så e lite klurigt ist för fakta bara.

Detta med möhippa. Vi kommer säkert få en alla. Helg som vardag kanske? Jag jobbar själv mycket helg...

• nni

Grattis Mullenuh till jobbet!
    Vi har varit i Danmark o handlat dricka. Hoppas det räcker. Men det måste det göra... (peppar, peppar).
    Att handla champagne e kvar.

Ni som fotas efter vigseln, ska ni dricka champagne efter vigseln vid kyrkan, eller ni väntar tills ni anlänt till festlokalen? Vi väntar nog tills vi anlänt.

Vi har 33 dagar kvar!!

• nni
    älskarlivet skrev 2009-05-25 19:42:38 följande:
    Skriver det jag skrev imorse, för det har kanske missats!Vad ska ni ha för vegetarisk mat?Vi ska ha fläskfilé som "vanlig" mat och nu föreslog stället vi ska vara på att vegetarianerna ska få burgare eller lasagne. Känns inte som så rolig mat, så nu är jag nervös att den vegetariska maten inte ska bli bra. Vi ska dessutom ha räkcoctail som förrätt och det kan inte vegetarianerna heller äta..
    Vi e två som inte äter rött kött. Men jag äter kyckling o fisk o ena gästen fisk. Vi ska ha italiensk buffé med kyckling o fisk. Och fläskfilé som vi får stå över. Men finns mycket annat tillbehör.
    Nattamat får bli vegetarisk korv till oss ist för vanlig.
    Tyvärr har jag inga direkt förlag om man har tre rätters. Jag håller på lasagne ist för burgare.
    Vi ska ha svamp/spenat lasagne t ex i vår buffé. Gott!
  • nni
    älskarlivet skrev 2009-05-25 21:21:20 följande:
    Några av våra vegetarianer äter fisk medan några inte gör det så vi har beslutat att ingen vegetarian får fisk..
    Jag röstar som sagt på god lasagne. (Nästan) all vegetarisk mat e god.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4