• Linn74

Sista natten innan bröllopet?

Sover ni tillsammans sista natten?

Jag tänker att det kanske vore lite romantiskt (och samtidigt väldigt praktiskt ) om vi sov på varsitt håll.

Om det är någon som funderar på samma så undrar jag hur ni kommer göra, sova hos bestman/tärna eller något annat förslag??

• Svar på tråden Sista natten innan bröllopet?
  • Nalle Puh 40

Sambon sover hemma och jag hos mina föräldrar tillsammans med min syster (tärna)

• Linn74

Det lät ju som en bra idé. Ska höra med syrran om hon är sugen...

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-25 07:46:27 följande:

Sambon sover hemma och jag hos mina föräldrar tillsammans med min syster (tärna)
  • Pidis

Jag och mina tärnor sov på hoteel och han hos sina föräldrar.
    Myckt praktistk

• anna01

Jag och min tärna sover också hor min mamma och han hemma. Så har vi delat upp barnen så den äldsta sover med mig. Våran 3 åring tycker nog inte de är så kul å va med när jag sminkar mig å fixar håret hos frissan

• b2b09

Vi kommer att sova hemma tillsammans... men det beror väl mest på bekvämlighets skäl och att barnen inte ska undra... :o) Men det hade ju vart romantiskt att sova på varsitt håll och inte ses förrän själva vigseln.

• Pumpkin

Vi sov tillsammans och personligen kan jag inte tänka mig något mer romantiskt än att vakna upp tillsammans på den stora dagen, fyllda av förväntan och kärlek.

• Fenixx

vi kommer sova ihop. då vi är i en annan stad så har vi bokat ett fint hotellrum med jacuzzi. så vi åker dit på eftermiddagen dagen före och ska försöka slappna av och ha det mysigt efter all planering och stress man säkert haft.
    och på morgonen åker jag ändå iväg till frisören/sminkösen med min tärna och han stannar kvar på rummet då hans bestman kommer.
    sen möts vi vid fotograferingen.

• agtiwi

Vi ska sova tillsammans natten innan bröllopet. Barnen kommer sova hos sin farmor, så vi ska göra det lite mysigt hemma med god mat och mysa ner oss i soffan framför en bra film! På morgonen samma dag vi gifter oss tar min blivande med allt han behöver till sin bestman och gör sig i ordning där, bestman bor bara någon km härifrån. Sen kommer vi inte ses förrän vid kyrkan!

• laris

Vi ska också sova på varsitt håll. Jag kommer att sova hos hans mamma med mina tärnor och han hos sin moster med sina bestmans. Det ska bli jättespännande tycker jag

• MV85

Tanken är att jag sover på hotell natten innan bröllopet med min tärna i rummet vi sedan ska ha på bröllopsnatten... Så hon o jag delar dubbelsängen den natten istället Bada bubbelbad o bara ha det gott hon o jag...
    På så sätt kan vi ta dit våra resväskor (m2b o jag åker direkt på bröllopsresa dagen efter bröllopet) o sådant så vi slipper släpa dem på bröllopsdagen, checka in osv med allt annat som ska göras den dagen!
    På bröllopsdagen träffar jag inte m2b förrän i kyrkan...

Svar på tråden Sista natten innan bröllopet?