• Linn74

Sista natten innan bröllopet?

Sover ni tillsammans sista natten?

Jag tänker att det kanske vore lite romantiskt (och samtidigt väldigt praktiskt ) om vi sov på varsitt håll.

Om det är någon som funderar på samma så undrar jag hur ni kommer göra, sova hos bestman/tärna eller något annat förslag??

• Svar på tråden Sista natten innan bröllopet?
  • 20090725

vi kommer att sova hemma tillsammans, så komemej jag att åka iväg till frissan med min syster å så möts vi upp hemma å prommenerar till kyrkan, ca 1 min att gå!

• fragolina

20090725: jag kikade i ditt bildgalleri och såg några fina askar. Var har du köpt dem? Jag letar efter precis sådana askar till presenterna vi ska ge till gästerna.

Ps. vi gifter oss samma dag som ni ;)

• Ore

Vi sov hemma tillsammans. Fanns ingen annan jag hellre hade velat vara med, varken i början eller slutet av den dagen. Min tärna hämtade upp mig efter frukost, och tog med mig till frisören.

• Heloise

Vi ska oxå sova ihop av samma anledning som er. Dessutom sover jag dåligt utan honom

Pumpkin skrev 2009-04-25 09:30:46 följande:
    Vi sov tillsammans och personligen kan jag inte tänka mig något mer romantiskt än att vakna upp tillsammans på den stora dagen, fyllda av förväntan och kärlek.
  • Tindragull

Vi ska sova hemma tillsammans.

• 090509

Tillsammans, skulle väl aldrig somna annars dels pga av nervositet men sen vet jag även med mig själv att jag har jättesvårt och somna när inte han är hemma bredvid mig (mörkrädd bl a)

• Marrajja

Tillsammans! För det första sover man bäst hemma och vi vill sova så gott som det går natten innan. För det andra har jag fått svårt att sova utan m2b vid min sida! Och sedan är det praktiskt att vara hemma på morgonen, där man har allt på plats. Vill inte vara med om att jag glömt att packa ned nåt viktigt!

• Lissdaniels

Antingen sover vi hemma pga enkelheten med hästarna och de andra djuren eller så sover vi hemma hos mina föräldrar eftersom vi ska vara där och göra oss i ordning med frisör och påklädning.

Vi kommer nog inte bestämma oss förrän 5 juni men som tidigare talare har sagt så sover man ju alltid bäst hemma!

6 juni - när 2 blir 1
  • lycklig tvåbarnsmamma

Jag sover hos min syster, tärnan. han sover hos sina föräldrar. Barnen sover hos mina föräldrar. Jag kommer gå in i kyrkan själv, där han står och väntar därframme. vi kommera alltså inte ses förrän vi möts i kyrkan när vigseln börjat. Känns spännande tycker jag. Vi fotograferas efter vigseln.

• Lyckan me dig

Jag ska sova hemma med barnen ock min blivande hos sina föräldrar. Vi ska inte ses förrän vid altaret....

• MammaMiaa

Vi ska sova hemma tillsammans. Det kommer att bli underbart att hela familjen sover hemma sista natten.  Så kan vi äta en romantisk frukost ihopa för sen ge oss i väg till de vi ska fixa innan det är daxs för vigsel.

• Piggelinlover

Vi kommer sova på hotell tillsammans natten innan, sover så dåligt utan honom,
    sedan så kommer jag klä på mig på detta hotell på stora dagen, så det blir smidigare tycker vi...vi kommer även åka därifrån sedan..

• Erika10710

Sover på hotell tillsammans, det känns lugnast så. Dock byter vi hotellrum till en bröllopssvit dagen efter. Många i bekantskapskretsen har mycket åsikter om att sova i brudsviten innan själva bröllopsnatten...

• Ida o Mille

Jag kommer att antingen sova hos min mamma, men hon tyckte att jag skulle sova hos någon kompis haha. SÅ de blir nog att jag kommer sova oss min väninna som är värd och så kommer även en till väninna komma så ska vi ha en mysig tjejkväll. Praktiskt också då värden ska även fixa mitt hår
    Sen så kommer min älskling att sova där ute bröllopet kommer att hållas, hos min bror, så att han kommer att hjälpa till och fixa de som måste fixas den dagen Underbara han

• Im yours

Vi ska vara tillsammans hela tiden, vill absolut vakna med varandra. Vi kommer att boka tre nätter där bröllopsfesten ska hållas,(natten innan, bröllopsnatten, o natten efter). Det kommer att bjudas på brunch, o så öppnar vi presenter dan efter bröllopet. Allt för att njuta maximalt av vår stora dag.

• breakdance

Jag ska sova på hotell sista natten och han sover hemma. Jag tycker att det känns jätteromantiskt!

Svar på tråden Sista natten innan bröllopet?