• Oms

Livets stora och små frågor

Hej... *vågar knappt hälsa*
    nu har det gått ytterliggare några veckro sen jag skrev sist - förstår inte hur ni andra hinner med, eller skriver alla på jobbet? jag kan inte gå in på ngt privat på jobbet tyvärr så det får bli ngn av kvällarna om man inte har ngt att göra men hur ofta infaller dem när man har två barn varav den ena har nästan samma tider som en själv???

Vill bara säga att jag saknar er alla och jag hoppas att alla gravida o ogravida mår bra i det underbara vårvädret!

Allt är bra m oss,vi fixar lite hemma årstiden till ära och barnen växer o frodas,visst lillskruttn är sjuk av o till o nu också björkpollen allergisk, stora tjejen har problem m jobbiga tjejkompisar som alla beter sig illa mot varandra (min tjej inkluderat) maken stressar mellan jobb o dagis o jag jobbar massor och känner mig så kluven mellan två världar - småbarnmamma o karriärkvinna typ... jobbigt! Men det är en del av livet och...- vi mår bara bra!

Grattis till AM o ORE o alla andra som plussat o fått barn här inne den senaste tiden! häftigt att det rullar på!

kramar till er som fortfarande kämpar - hoppas att såväl lyckan som gud är på er sida framöver!

nu ska jag sova,

ha det bäst allihopa, hoppas jag får lite mer tid och ork att hänga här om kvällarna - just nu ä jag såå trött på datorer när jag kommer hem.

Kram på er!

Svar på tråden Livets stora och små frågor