Livets stora och små frågor
Ännnntligen tillbaka hos er i tråden
Kom hem från studieresean på Valborg då vi direkt åkte upp till makens bror och firade där lite. Hade inte träffat deras lilla "ligist" på länge (han äe 4 år) så var riktigt roligt. Körde hem igen igår kväll och kan säga att det var riktigt skönt att sova i sin egen säng igen!
Studieresan var intensiv men väldigt intressant men vi hade väldans otur med vädret eftersom vi åkte från sol och kom fram till moln och regn .
Present till maken blev olika sorters ölkorvar och öl och lite äkta mozartkulor
Har läst alla sidor som ni skrivit men som vanligt kommer jag inte ihåg hälften av det som jag ville kommentera så ger alla en kram och
Vickan-HOPPA!! Vi håller dig i handen hela vägen!
AM-GRATTIS igen till en liten filur
Blivande Fru L-vilken solskenshistoria med din makes simmare
EGO-trodde nästan att jag skulle klara mig utan spottingsen denna månaden men de kom på dag 10 och är här än, dag 12 idag, så blir inte så mycket rajtantajtan i sängen precis......lagom upphetsande med kladd. Fattar verkligen inte varför jag får dem men tydligen har jag ÄL ändå så får väl lugna ner mina upprörda byxhängslen lite innan jag ringer gyn och frågar om spottingsen kan påverka chanserna för ägget att fästa (måste kolla om det inte finns en mailadress så jag slipper ringa varje gång)
Nu ska jag ner till en tjejkompis och planera fuskmöhippa imorgon