Livets stora och små frågor
hejjjjjj jag har hittat hit - vilken fantastisk TS!!!! Jag blev också helt varm i själen. Telis!
Blivande fru L
What?!?!?!? Förstår att ni blev lite paffa, minst sagt! Välkommen tillbaka, jag har funderat mycket på dig!
Måste kolla kokos katt!
Jäklar vad ni skriver jag glömmer ju allt jag läst!
Välkommen HECTOR!!!!
Lapinette
Jädrar vad gött med malda horn - är det skruvhorn från kåtbocken? Om det smakar så illa så MÅSTE det ju vara dundergrejer!
Snaily
Näääjee trist om det skulle vara BOM!
Äsch vi kör lite ego, ska snart på möte. Ååååh det kryper i hela kroppen samtidigt som jag käänner mig totalt apatisk och längtar efter ett ensamt hörn att gråta i. Vet inte varför, om det är medicinen eller denna väntan. Eller att jag träffade vår nya VD igår och berättade hur jag såg på hela min jobbsituation som den varit hittills. Skönt att få häva ur sig men samtidigt, brände jag mina broar nu? Fast jag var ju inte FÖR negativ, bara sa som det var och att det kändes bra att någon (han alltså) engagerade sig äntligen för jag har ju inte ens fått en introduktion. Och först nu när hon varit sjuk som jag har fått börja jobba på riktigt. nej, nu möte. Puss på er, jag återkommer!