Livets stora och små frågor
AM, okej, då blir det nog inga för mig heller. Jag är inte alls lång men långa, och definitivt ojämnt feta, ben har jag också.
AM, okej, då blir det nog inga för mig heller. Jag är inte alls lång men långa, och definitivt ojämnt feta, ben har jag också.
Ja, och någon kort muminmamma med långa ben och knän som sticker ut kan höra av sig till mig.
Ja men det var ju trevligt, AM!
Jag fattar bara inte var mina kommer ifrån, min mamma har världens snyggaste ben. Men å andra sidan är hon smal, blir lätt brun och har lockigt hår som var kolsvart en gång i tiden. Vi är inte lika på nåt sätt alltså.
Lappis, nej vem vet, min mamma var rakhårig som ung och blev lockig först i samband med graviditeten när hon väntade min brorsa.
Usch, vad jobbigt för din kompis.
Nu finns MSW i bröllopsklänning i galleriet. Det ser ut som om dom hade en kul bröllopsmiddag också.
Page, haha, jag tror att du är jättesöt i keps och varselväst.
Snaily, kör försiktigt!
Ja, mitt nick behöver jag väl knappast förklara?
Åh, maken och jag har ett gigantiskt problem här hemma. Han vill åka till ett ställe över Kristi Himmelsfärdshelgen och jag vill verkligen inte åka. Nu har vi stött och blött det här i flera veckor. Vi är inte alls osams, det är bara att ingen av oss vill ge sig. En lösning skulle ju förstås vara att han åkte ensam men det känns inte så kul varken för honom eller mig. Åh, varför ska man behöva kompromissa i ett förhållande?!