• Page

Livets stora och små frågor

Kängu, hur gör du för att kunna växla mellan mörk och ljus?

Snaily, vi har bestämt oss för en hane, men om det bara finns tikar så tar vi gärna en sån också.

• Page

Hej Vickan! Ska du iväg igen till helgen?

• Page

Vickan, suck, japp, ibland vill man bara vara ifred. Går det att avboka på ett trevligt sätt?

• Page

Vad trist Vickan! Man vill ju inte "palla med" ett besök, det ska vara trevligt och efterlängtat.

• Page

Telis, tjohooo!! Härligt med endast prog.kladd!

Trevlig fredag önskar jag er alla!

• Page

EA, så fruktansvärt att se det där minuset! Även om du hade förväntat dig! Mer tjat för en riktig undersökning! (hoppas att fulväxthuset fungerar)

Vickan, du av någon borde få slappa järnet! Hoppas att helgen blir dräglig i alla fall. Åker förbi dina trakter på söndag. Vinkar som tusan då!

AM, haha, bra (!) att maken fick smaka på det onda ögat! Själv kör jag med det gamla föräldrarknepet och är besviken i stället. Funkar bättre här hemma än Onda Ögat.
    Hur mycket smälte du vid Hektors första Tyraleende?

Lappis, rödvin, mmmmm!

BS, Iris har verkligen gulliga kommentarer. Hoppas att hon lär sig skriva snart så hon kan dela med sig av sin visdom här!

Telis, känner mig lugnad än så länge att du inte ska få äta goda ostar på minst 8 månader!

• Page

AM, hahahahoho, jaaa, Vad tror hon egentligen?! Det är vid såna tillfällen (roliga kommentarer och andra mysiga stunder) som jag inser vad jag/vi går miste om. Men det är så kul att ni andra delar med er alla dessa trevliga stunder också!

BB, kärringen ÄR ful! Men ändå skön att ha för då vet man att saker och ting fungerar som de ska.

• Page

Vickan, tyvärr så susar jag bara förbi med tåget på väg till mor. Du får se till att ditt liv blir lite lugnare så att jag kan hälsa på utan att få allt för dåligt samvete. Nattis, sov gott och lääänge!

• Page

Hm, spånar lite här...det vore kul med en blogg med alla roliga uttalanden från trådbebisarna.

Min kompis dotter sa en gång: Lukas (lillebror) har en bedåååårande snopp! Fnissigt värre!

• Page

Ore, fyyyy så otæckt med sjælvmordet! Vad gør man på avdelningen/jobbet efter nåt sånt? Krismøte? Pratar med kollegorna?

Usch, det hær ær væl tredje sjælvmordet på arbetsplats inom tråden. Ær inte statisktiskt høgt? Eller ær sjælvmord så vanliga?

AM, naæ, blev det bråck av snittet? Vet du hur man begandlar ett sånt?

Frejis, hoppas att du slipper mer ont nu. Det måste vara fruktansværd smærta nær inte morfin tar det. Den enda gången jag har fått morfin var jag helt borta i några timmar, så det måste vara grymt effektivt.

Svar på tråden Livets stora och små frågor