Jag som gnällde häromdagen på att det inte är så himla kul att vara mamma just nu - idag sov Amanda lite längre än vanligt & jag vet inte om det var det som gjorde susen, men vilken SOLSTRÅLE hon var hela morgonen idag På sitt allra soligaste & charmigaste humör & vi for runt & hade jättekul på morgonkvisten.
Igår efter jobbet var vi & hälsade kompisen & hennes lilla Harriet för första gången & då kändes det lite sådär "kanske, kanske, en till".
Mannen & jag pratade om det häromkvällen - inte minst för att jag varit så less på alla stressdrömmar jag haft på sistone. Kontentan är att nu lägger vi ev syskondiskussionens vara eller icke vara på hyllan tills efter sommaren & så tar vi upp det till diskussion då igen, så får vi se vartåt det lutar då.
Känns superskönt & nu har jag faktist inte drömt ngn stressdröm de två senaste nätterna
Tinga - jag säger som ngn annan skrev, hoppas att läkarens prat igår om sondmatning gjorde att Puff tänkt om & börjar äta bättre! Vad härligt med ett litet, litet framsteg. Åhhh, vad jag önskar att det håller i sig! Ni förtjänar det såååå otroligt väl när ni håller på & kämpar & kämpar & kämpar...