Livets stora och små frågor
Hej goingar!
Har försökt plocka en sida lite här & där för att komma ikapp & har förstått att det är lugnt på Telis-fronten nu *stor lättnadens suck*
Frejis - det lät helt fruktansvärt med den där smärtan Fick vibbar till ett par njurstensanfall som jag hade för några år sen, förutom förlossningen med Amanda så var det den värsta smärta jag upplvet & detta verkade definitivt spela i minst samma liga, förmodligen värre. Hoppas att du slipper fler liknande "anfall". Jäklaförbannademyom
Nenne - brunt är brunt, inget annat!! Pricken ska fortsätta boa in sig hos dig, så det så!!
EA - fasen vad trist med minuset - jag hoppades så i tysthet...
Hmm, var det ngt mer?
Ore - otäckt med kollegans självmord. Det där med självmord poppar upp lite då & då tycker jag - det känns som om det inte är alldeles ovanligt tyvärr. Vad är det statistiken säger, att det är en av de vanligaste dödsorsakerna för folk i 25-40-årsåldern eller nåt?
När Amanda & jag var nere hos mina föräldrar i fredags så berättade pappa att en bekants son hade tagit livet av sig tidigare i förra veckan & när vi pratade mer om det så visade det sig att killen ifråga gick i min klass i högstadiet. Nu kände jag aldrig honom direkt & jag tror knappt jag träffat honom sen jag slutade nian, men otäckt ändå. I höstas fick jag ju veta att ett ex till mig också tagit livet av sig - läskigt, och som sagt det är inte helt ovanligt.
Muggles - förstod att Grythyttan var lyckat! Hur var menyn/maten/vinerna? Nöjda?!
Nu postar jag detta innan texten försvinner & jag får börja om...