Livets stora och små frågor
fru AM skrev 2009-06-15 21:24:38 följande:
fru AM skrev 2009-06-15 21:24:38 följande:
Lappis - det där med att maken tar dagen som den kommer... känner jag igen.. likadant här.. men det är ju lätt för dem att vara så... en ev graviditet påverkar ju inte deras kroppar fysiskt....
Snorkfröken - jag vill också vilja ha barn... önskar att jag ville det 100%... hm...
Snorkfröken igen - jag brukar ha ett fönster med anteckningar öppet samtidigt som jag läser ikapp, så kommenterar jag under tiden... och detta framförallt sedan jag för snart 1,5 år sedan bytte jobb... på mitt nuvarande är privatsurfning bannlyst..
Brudsommar - stackare som mår så dåligt av tandborstning!!!
Ego - har nyss insett att denna omgång av mensen skulle kunna vara "hotad"... lär återkomma i frågan... hoppas dock att ett ev mf inte klantar sig och sammanfaller med brorsans bröllop om 1,5 vecka...
Förtydligande - inget seriöst försök alltså... bara lite slarvande... är på dag 27 idag så inget är givet åt nått håll
Telis - jag har ett sånt där grytunderlägg i silicon som är strålande när man ska öppna tröga burkar!!
Snorkfröken... sorry.. jag var nog för trött för ironi... gick upp 5.15 för att åka till storstan med nyss nämnda utmaning.. urkans...
och japp.. jag tycker att jag känner igen detta från mina tidigare två omgångar.. men det avviker inte från starten på mens speciellt mycket... så jag vet inte vad jag ska tro... gurgel och stånk!
...dags för surmuttrande Vickan att sova... hoppas att jag har tålamod imorgon... det behöver jag på förmiddagen.. ehum....
*godnattkram*
Grattis FruLlis!!!!
Ego - ingen mens men jävligt ont.
*midsommarkramar till er alla*