Livets stora och små frågor
Å FruLLis
Du sätter ord på mina tankar också.
jag VET att det är en oerhört infekterad diskussio. Och nu ska jag iten dra den vidare här! Inte alls! Lovar!
Jag är iallafall sjuuukt glad att du tog steget att prata med en psykolog/terapeut eller vad hon nu kalls! Blir bara arg nä jag tänker på att din BM inte tvingade dit dig på ett mycket tidigare stadium!!!!!!!!!!
Du går på SÖS sa du?
Hm, en av mina allra bästa vänner är barnmorska MEN på Huddinge. Annars hade jag konataktat henne för att hjälpa dig gumman! Låååångt tidigare. Men som sagt BRA att du nu känner att du förhoppnignsvis kan få de verktyg du behöver för att jobba dig ur denna svåra sits. Det vinner alla på! Du, maken, Boris och Roffe!!!!!!
Åååå jag är verkligen så GLAAAAD för din skull vännen!!!!
KRAAAAAM igen!!
Snorkfröken,
VÄLKOMMEN!!!! Härligt med ännu en i gänget här. Hoppas att din skräckblandade förtjusning snart ska gå över till något positivt. Eller som vi ju helst vill se i tråden något Plussitivt!!!
Men dessförinnan är det såklart tillåtet att dryfta tankar, oro, frågor om allt från vad du ska göra till middag, vilken semesterort du vill besöka, vardagsproblem och vardagsroligheter till Äl, ställningar, vitaminintag etc etc etc.....
Jag undrar som Am var du bor och allmänt lite mer bakgrundsfakta? IFALL du vill dela med dig. Det går bra att vara superanonym också såklart!
Vickan,
trist med din vän, men som du beskriver det låter det nästan som om ni båda två "växt ifrån varandra". på gott och ont. Sådant händer i livet. Ibland hittar man tillbaks till varandra senare. Det beror ju på så mycket. sin egen situation. och den andres. Var man står i livet just nu. Jag har vänner som stått mig nära men som sedan glidit iväg. Jag har saknat dem. Sörjt dem. Gått vidare. För att många år senare hitta tillbaks till dem igen. Och åter ha en nära kontakt.
Medan andra bara försvann och medan tiden går så saknar man dem inte längre. Man har andra runtomkring sig som bryr sig och stöttar. Och då var det väl inte mer med de gamla relationerna än att man gav varandra något en tid, men sedan inte längre.
Kram iallafall!!
BS,
usch stackars er lilla katt!!!
Om det inte verkar bli bättre snart kanske ni borde ta honom tll veterinären. Han kan ju ha gjort illa benet eller tassen rejält så han behöver lite mer vård? Eller iallafall ngn form av smärtlindring tills det läkt?????
AM,
HAHAHAHAA!!!
Så underbart att se Cravings-gurun klia sig i håret!!!!
FAST det ska jag ju säga då´rå att enligt din teori skulle ju min lilla tjej varit en kille...
Så det KAN ju finnas undantag från den där teorin....
Eller kasnke är jag bara den felande länken....?!
Själv var vi ut och åtmi fredags på ett jättebra ställe!
Mmmmm!
Barnvakt!!!
Sååååååå härligt!!!!!!!!!!!
Ah, den som ändå hade familjen lite närmare.... men men vi är glada att vi överhuvudtaget har hittat en barnvakt nu!!! Underbart!
Men det blir lite dyrt, så vi kan nog inte göra det så ofta....