Jo, det har jag naturligtvis gjort-även om han väl knappast är dummare än att han fattar.
Men på vår semester förra sommaren då jag visste att NU var det jätteläge och så hade han tagit ett par öl och typ domnade av eller vad fan det var, så det aldrig blev nåågot slutresultat utan bara ett enda nötande, då var jag så frustrerad att jag grinade.
Och apropå press så är det jävligt länge sedan sex bara var roligt för mid egen del, det är det bara att erkänna.
Jag tycker bara allt är ett enda meck just nu och känner inte alls någon sexlust leller romantik överhuvudtaget just vad sänghamen beträffar.
När vi väntade vår första son, hade jag en jättedeppression. Något hände med vårt sexliv där efter sonens ankomst och med amning, vaknätter och allt. Det har tagit RIKTIGT lång tid att ens vra i närheten av att börja htta varandra-eller sig själv i det igen. Det är den allra största anledningen till att jag inte velat "göra en grej" av att försöka igen med barn, då jag inser att det blir en påfrestning för samlivet-oj så spontant och naturligt allt känns...
Så jag har velat vara varsam med oss och det lilla sexliv vi ändå hittat igen.
Nu har jag fan inte ork att vara så jävla kreativ och jag vet inte allt med att DET ska vara så bra också.
När är det man ska vilja ha sex egentligen? De dagar det är ÄL-tid, ja då ska vi ju INTE ha själva för "spermierna ska i burken" som de sat på kliniken. Efter ÄL och innnan mens vet jag inte, men det känns nästan som att an inte vill var där och peta då. Särskilt nte med de där kladdiga proggarna.
Vid mens -nä tack och sedan är det käka pergotime i fe m dagar igen och så dags för nästa ÄL...jag vet inte jag. Sex bara för sex, känns inte så intressant just nu.
Jag känner mig rätt osexig.
muggles skrev 2009-06-22 12:27:07 följande:
Passion: kan du inte förföra din man utan att tala om att det är ÄL? För att minska pressen menar jag. Sedan tror jag att i ert fall kan insemination faktiskt öka chanserna för utdelning, så som du beskriver det så har ni större chans att pricka rätt. Vi hade ju annars en tjej här i tråden som utövade egna inseminationer - och hon lyckades