Livets stora och små frågor
Piggelin: härligt med dagmamman, att det kändes så bra! Det var ngt mer men det har jag glömt...
Piggelin: härligt med dagmamman, att det kändes så bra! Det var ngt mer men det har jag glömt...
Nenne: kände han i Bordeaux (skitsvårt att stava!) till Tore Vretman?! Impad!
HelvetesråtthålsollonbromsspårsFAN!
Pissibrallanfittirattanpunghårspetter!
Nenne: det var ganska lite för min del tror jag tyvärr. Det kom typ en el två ggr och bara lite brunt i brallan och på papperet. Men det där kan vara så olika
Åh fan, hade jag hård mage så tidigt?! (Innan plus) Och dränkte Moa gjorde jag också tydligen
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1930836-586.html
Nenne: brutal anal och en smula pungkula - är allt jag har att säga! Åh, vill inte att du ska gråta! Gråt inte än, va fan, ingen anledning att ta ut ngt i förskott. Du blir inte mindre ledsen sedan för att du börjat vara ledsen redan nu... Snarare blir summan större.
Det är så liten chans tyvärr att det lyckas på ett ivf, har för mig att det är typ 28% chans till grav (ni andra får rätta om jag har fel och det här beror ju på ålder också). Vid en vanlig grav har man väl 70% chans eftersom 30% blir MF.
Men det är inte helt kört än.
EA: hej där!
Hej Page! Har du haft nicket Trollfrun??? Bara undrar...
Page: nä jag letade efter våra gamla gravidtrådar och ramlade in på en där du hade svarat på ett sätt som fick en att tro att du var TS. Fast det borde jag ju ha insett för då skulle ju nicket på TS också ha ändrats. Är lite långsam idag!
Oj vad jag filosoferar här - och vad rätt jag hade om såriga bröstvårtor! *synsk*