Livets stora och små frågor
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Så hemskt tycker jag inte att det är!
fru AM skrev 2009-05-26 17:16:33 följande:
Åh tinga! vad jag hoppas att puffs ätande håller i sig! Skulle gissa att skulle kännas ganska mycket mindre jobbigt om det räcker med att piff får sond! (Även om det bästa så klart hade varit att båda slapp!!)
Frullan: Du har fått så många kloka svar (och då har jag ff många sidor kvar att läsa ifatt) så jag skickar bara en stooooor kram!
Telis: Har knappt vågat läsa ikapp! Hoppas såå att det bara är en "normal" blödning! *Stooora stooora kramar*
Dags att dra från datorn igen! Stora kramar igen till telis! Och håller tummarna JÄTTEHÅRT för att allt ska vara som det ska!!
Telis: Vad skönt att det inte blivit värre! Hoppas så att kroppen inte skräms mer!
Cicci: Häftig berättelse och stort stort grattis till dottern!
Lappis: Konstigt med tempen, men visst tyckte akun det var bra? Har du fått svar från CvL?
Annars går mina tankar idag till en familj här i byn idag! Har sett att de skulle ha ett barn till, och idag var det en dödsannons i tidningen för bebben i magen! Vet inte hur långt det har gått eller vad som har hänt, men väldigt tungt för dom! Usch usch!