Livets stora och små frågor
Nenne, räkskal... Konstigt annars, katter brukar gilla mer svettiga armhålor!
Nenne förresten, skaffade du en blogg nån gång?
AM, usch för magsjuka! Hoppas att ni andra klarar er!
Nenne, räkskal... Konstigt annars, katter brukar gilla mer svettiga armhålor!
Nenne förresten, skaffade du en blogg nån gång?
AM, usch för magsjuka! Hoppas att ni andra klarar er!
AM, haha vilken barsk blick han fick till på det första kortet! Så sött!
Nenne, jag vill se prickiga korven!!! Och jag skulle gärna läsa en eventuell blogg!
Vad roligt med ännu fler kort! Jag vill också uppdatera mig, så jag skickar in något om jag bestämmer mig nån gång att bleka håret! Haha, det blir kanske kort på skalpen! Men en förändring iaf... :-O
Telis, cykelhistorian kommer jag nog aldrig glömma själv! Fy, hur korkad och tankspridd kan man bli?! Angående bloggandet så har jag lagt av med det eftersom det skulle bli för deprimerande och tråkigt att skriva om min vardag.
Frejis, datorhaveri är aldrig kul, speciellt inte om man har sitt examensarbete där! Kul med sparkar i magen däremot!
Hejhej Vickan!!
Roliga nyheter (för mig), min hunds mor är halvägs i sin grossess! Valparna kommer få namn som börjar på M!
Mindre roliga nyheter (för mig), jag har fått urinvägsinfektion. Mycket odramatiskt, mest irriterande.
Frejis, helt smärtfritt för mig faktiskt, känns mest obehagligt när jag går på toa. På gränsen till intressant (jaja, jag HAR för lite att göra), eftersom det är min första!
Uppfödarens hundar brukar ha ganska roliga namn...vi höll på att köpa en Napoleon när vi var där.
Vickan, är juicen i förebyggande eller läkande effekt! Annars är jag "duktig" på att dricka mycket...
Vickan, det var en fråga, och om jag inte minns helt fel ska en sådan avslutas med ett frågetecken och inte utropstecken...
PRECIS så är det Frejis!
Fyfan vilken ragata det är, din gamla BM!
Vickan, aha! Jo, det med kissandet har jag också hört.