• Izzie

Livets stora och små frågor

Åh GRATTIS Telis!!! ETT PLUS!!! Fantastiskt! Jag blir så himla glad för din skull! Det var verkligen din tur nu. En liten januaribebis till alltså! Massor av kramar!

Nenne - Grattis till din äggskörd! Det verkar ju jättelovande! Det gör mig alldeles varm i hjärtat. Nu är du näst på tur!

Vilka fantastiska tråd-nyheter!

Har läst ikapp lite till och från under dagen. De ringde från dagis och bad oss hämta Matilda. Feber och förkyld igen. Trist, men det är väl sånt man får räkna med första tiden på dagis...

Hinner inte kommentera mer nu, men vill iaf önska er alla en mysig kristi himmelfärdshelg!

kram kram

• Izzie

Lappis - Vilka härliga bilder från Annecy - såg dom på FB. Så vackra vyer!

Piggelin - Trist att brorsan blev sur. Han vet väl innerst inne att du har rätt och då känns det väl lite extra jobbigt. Men han kommer säkert över det.

EA - Jag som verkligen tänkt avstå från onyttigheter idag, men nu räckte det att du nämnde choklad cupcakes så är suget igång...

Telis - Här är en till med navelfobi! Jag AVSKYR om någon pillar mig i naveln. Maken gör det ofta för att retas och Matilda har hittat dit oxå... Jag kan inte ens peta mig i navlen själv. Sen hatar jag utstående navlar! Jag var så rädd att jag skulle få en sån plopp under graviditeten men det fick jag tack och lov inte.

Nenne - Snacka om att jag håller tummarna för er nu!

ANg konserter så har jag heller inte varit på jättemånga, men i höstas var jag och maken på Counting Crows, Maroon 5 och Agustana när vi var i USA. Hur bra somhelst! CC har varit makens favvo länge. Sån grym tur att de råkade hålla en konsert i just den staden i USA när vi var där. Vad är oddsen liksom? Köpte dessutom biljetterna som en överraskning - snacka om att maken blev lycklig!

• Izzie

Ja just det. Hallontryffel-tårta - det lät magiskt! Vad har du hittat receptet?

• Izzie

Tittar in för att kolla läget med Nenne, men får väl ge mig till tåls...

Just det, var är Cicci?! Spännande!

Hur smakade hallontårtan, Lappis?
    As as as, med tanten. Är du säker på att det är den?

• Izzie

Åh, så Nenne har blivit med ägg?! Yeayh!

• Izzie

Måste bara in och kolla hur det går för Nenne..
    Men va fan Inget brunt nu!!! Hoppas verkligen att det stannar med det...

• Izzie

Har snabbläst de senaste sidorna....

AM - Vaddå bråck? Menar du att sjukvården inte hjälper till med det? (har inte hängt med från början) Det låter superläskigt!

Liten - Spännande med jobbet. Vad sa platschefen då? Har ni något möte inbokat?

Vickan - Ska ni flytta från hålan?

Kan inte nån uppdaterna mig när det gäller Cicci??? Snälla! Jag hann uppfatta att hon hade fått en liten tjej, men hann bara läsa Frullans inlägg precis när det hände innan bredbandet la av... Gick förlossningen bra? Vad heter lilla tjejen? Hur mår Cicci?

och Stort GRATTIS förstås Cicci till lilla tjejen!!! Gud va kul!!!

Ore - Grattis till berömmet på jobbet! Vad kul!

• Izzie

Vad har hänt med Telis och Frejis?

Just det, självmorden... Läskigt. Vi hade en kund som försökte ta livet av sig på vår arbetsplats för några veckor sen. Inte så kul att ta hand de stackars tjejerna som var först på plats. Jätteotäckt. De var verkligen superskärrade. Kunden högg sig i halsen, men vi lyckades rädda henne. Hoppas hon fick bra hjälp av sjukvården efteråt...

• Izzie

Heeej Piggis!

Mysigt med gräsklippepremiär! Jadu, räfsarmusklerna lär du nog känna av de närmsta dagarna

Men fy vad läskigt med Telis blödning. Vilken jäkla tur att den har stannat upp!

Stackars Frejis! Håller tummarna för dig vännen!

Ja, självmordsförsöket var otäckt faktiskt. Så himla mycket blod. Antar att det mer var ett rop på hjälp? Annars väljer man väl en mer avskild plats. Synd bara om alla andra runt omkring som det drabbar...

Svar på tråden Livets stora och små frågor