Livets stora och små frågor
Tinga: Gött att ätandet nu varit bra en dag till! Hoppas verkligen det är en trend som har satt sig!
Tinga: Gött att ätandet nu varit bra en dag till! Hoppas verkligen det är en trend som har satt sig!
Nu har jag varit och snokat på FL, men inte i några trådar utan hittade till mina mellanstadie bästisar, de hade båda fått varsitt barn som jag inte hade en aning om! Sist jag hörde ngt så hade den ena ingen att skaffa barn med ens, och den andra hade en flicka och var inte ihop med pappan! Jisses, vad saker går fort!
Ang vilket kön på en ev ny bebbe, så skulle jag jättegärna vilja ha en tjej, men efter att jag fått A så skulle jag inte tycka att det kändes lika "jobbigt" att få bara killar, som jag hade tyckt innan! Innan tyckte/trodde jag att det var "svårare/värre" med en kille.. Men A är juh helt underbar (och jag är inte ett dugg partisk!! )
mycket att läsa i fatt så hinner bara säga hej!
Telis: Härligt!! *kram*
EA:
Och fan vad skönt att det är FREEEEEDAAAG!! Har tyckt att det har känts som fredag sen i onsdags!! Helgen är rätt fullbokad dock! Så fredagen går förmodligen åt till att få ordning här hemma, så att det känns okey att vara iväg sedan..
EA: testa, testa testa!!