Frullan - läste ditt inlägg om förlossningen & alla jobbiga känslorna. Suveränt att du fått tag på en så himla bra psykolog & att du känner att det funkar & att personkemin är rätt. När du så småningom kommit igenom all denna skiten & kommit ut på andra sidan, så kommer du att må sååå mkt bättre.
Stoooor kram till dig & din familj
Kilafors förresten - vad är det?
Tror jag håller på att bli gammal, har ingen koll på alla dessa festivaler längre. Det var enklare förr när det var Hultsfred & så lite Rocktåget etc
Obamas bok - mannen fick den i present av mig i våras - han tyckte den var helt OK. Inte superduper, men småintressant & jag har väl tänkt komma till skott så småningom jag med & läsa den.
Läste med intresse era Sthlmstips & samlar på hög! Mannen, Amanda & jag ska ju dit en sväng om ett par veckor & har förmånen att få låna & bo i några kompisars hus (de själva är bortresta). Vekrligen SUPER, väninnan är verkligen så himla supergenerös i alla lägen
Såg att ni skrev om Ljunggrens & en "dejavu" poppade upp i skallen - fanns det inte ett ställe med samma namn nära Stureplan (nu pratar vi typ 1995-96 när jag bodde där), in på en liten tvärgata, nära East (om jag minns rätt...)?
Igår hade vi Muggles med familj här - verkligen en mysig em & kväll & superkul att se småtjejerna tillsammans!
När Muggles & jag pratade om det för några veckor sen så var det tänkt att de skulle sova över här, så att båda kunde dricka vin, men nu föll ju liksom detta Coolt att ni ska bi en tvåbarnsfamilj nu, Mugglan!
Själva har vi fortfarande timeout från funderingarna på ev försök för en tvåa, känns rätt skönt. Fast igår pratade vi lite om det innan vi somnade, summan av kardemumman är väl att det fortfarande är samma status som innan, dvs det är inte alls givet att vi kommer att ge oss på att försöka få till en till. Jaja, vi får se - det sköna är iaf att detta för tillfället inte stressar mig & de stressdrömmar jag led av i våras, de lyser med sin frånvaro.