• Page

Livets stora och små frågor

Snorkfröken, din bild hade nog stämt rätt bra om jag inte hade lagt mig! Och om man ska döma efter sopsorteringen så är alla jämt dyndfulla på kollo!

Gott om tanter och gubbar i olika åldrar finns det dock! Jag är en bland dem.

• Page

Tack tjejer!! Nu kan jag sova lugnt inatt! Piggis hann först!

• Page

Vickan, haha, jag som har skärpt mig med spritintaget under veckodagarna. Men det var så varmt, och ölen var så kalla...

• Page

Koko, oj! Moderskapsintyget är ju nästan viktigare än Carmex!

Vickan, , det låter som om du verkligen tar det lugnt!

• Page

PS, nääää, inget barnkollo för min del! Där hade jag druckit vin i stället, det ser ju mer civiliserat ut!

• Page

Vickan, jag kan inte påstå att jag brukar supa, men utvecklade en stund en osund ovana att dricka en whiskey/öl/vin på kvällen. Onödigt med dessa spritkalorier.

Hur går det med talet?

• Page

Snorkfröken, odlingen är sekundär! Vi hade faktiskt ett ölträd förra året! (nu låter jag verkligen som en alkis)

• Page

Snorkfröken, mer kolonifakta: På första plats hamnar SKVALLRANDET.

Jag "råkade" diska några glas förra året i handfaten, dagen efter gick det rykten på området att "hon svarthåriga" hade diskat i bajamajstömmningen.

Haha, det kommer bli problematiskt för skvallertanterna i år (för jag kommer säkert göra något förbjudet)! Jag kommer bli som Prince, "hon som var svarthårig tidigare".

Svar på tråden Livets stora och små frågor