Livets stora och små frågor
Ska genast kolla i spritskåpet Frejis!
Ska genast kolla i spritskåpet Frejis!
Grattis till dig BS!! Det är ju precis enligt listan "hur man blir gravid"! Nytt arbete som ger fett med pengar, precis bantat ned sig till idealvikt och fått tid till magnetröntgen!
MSW, komplimanger mottages med stor tacksamhet!
För övrigt kan jag tala om att jag är en duktig åkerihustru den här veckan. Jag har dragit på mig kepsen, träskorna och varseljackan och skumpar omkring i lastbilen. Nästa stopp Borlänge, eller Bårlansch som vi i inom transport säger.
Stort grattis Telis!!!!!
Frejis, vad roligt att det ser bra ut med lilltjejen!
Vickan, hahaha, det var ju bra att vi lyckades hålla oss vakna!
Håll dig på vägen Frullan!!!
Nenne, hoppas att det blev måååånga ägg!
Nedan följer ett av mina många egoinlägg:
Jo, vi har fått svar på Js benmärgsprov (togs i samband med den 10 dagar långa inläggningen) och det mest sannolika orsaken till att hans värden fortfarande är så låga är att benmärgen inte har återhämtat sig än (transplantationen gjordes i oktober). Tyvärr så föreligger det en pytterisk att det är ett förstadium till leukemi. Fast lymfomet håller sig på mattan än så länge!
En annan mycket viktig sak i min värld. Den som orkar kan väl hålla typ lillfingret för min skull idag. Jag ska nämligen vara med om något mycket traumatiskt om två timmar. Jag ska bleka/avfärga håret!
Nenne, bra jobbat din höna!!
Frullan, skönt att sitting Rolf-eran är över!! Och som svar på frågan: håret kommer att färgas också. Provblekte en slinga förra veckan och håret blir orange, men enligt frisören var det ett bra resultat eftersom det blev ganska jämnorange.
Hahaha, jag är mycket stolt över mina helt meningslösa inlägg som blandas med riktiga och seriösa...
...nåja, tillbaka efter nästan 5 timmar hos frisören. Jag kommer under inga omständigheter ta kort på mitt hår just nu. Jag är inte brunhårig utan rödblond!! Ni vet så där som när kvinnor från mellanöstern som har blonderat sig. Inte så tokig färg egentligen, men för guldig och för ljus för min smak. Hahahahaha, jag ser ut som en blandning mellan popoffer och blonderad arab!
Jag ska låta mitt hår återhämta sig en månad och sen kör jag i några mörka slingor och några ljusblonda så se resultatet förhoppningsvis naturligare ut.
Fast med tanke på vilket ingrepp mitt hår har varit med om, och hur många lager med mörk färg det var på så är inte resultatet så illa.
Nu ska jag se vad jag har missat...
Vickan, hahaha, jag ska tänka på saken! En ljusblå mascara hade varit fiiiin till!
/ en fördomsfull Page
Förresten, tack för alla tummar som hålls för Js skull! Glömde det mitt i mitt egohår!