Gaaah, när man äntligen läst ikapp, och skrivit ett mastodontinlägg, så försvinner det??? (Är någon säkerhetsvarning som dyker upp titt som tätt, och jag brukar försöka kopiera långa inlägg, men glömde det nu)
Drar det viktigaste:
BS: GRATTIS till plus. Finns det något annat de kan göra för ryggen nu?
AM: Tror att knäpp granne såg dig som mer "nygravid"... Men kan ju kanske säga att efter min titthålsoperation i magen, kändes det som det tog cirka ett år innan magmusklerna var helt sig själva igen, och magen blev riktigt platt... Men det var mest bara jag själv som tyckte det var skillnad.
Gosnosen: Kul att höra från dig!
Tinga: Skriver under på det koko sa, och GRATTIS till viktuppgången - trots matstrulet!
Frullan: Usch för foglossning...
Nenne: Wiii för sprutstart
Lappis: Heja dig, maila!!!
MSW: Nybörjar-löptips, varva mellan att jogga och gå om du tycker det är jobbigt att hålla tempot. Och successivt ökar du sträckan du springer mellan att du går... Kanske springa i 2-5min och gå i 1-2 min är lagom för dig i början, ökar du löptiden med en halvminut mellan varje gång du går. Detta gör man under hela löprundan, även om det känns som att man kan springa längre i början. Tanken är att man INTE ska behöva gå för att man blir för trött, det är inte kul för självkänslan... Bättre att gå för att man ändå tänkt att man skulle göra det, från början!
Muggles och Kängu: Tack för en jättetrevlig lunch igår!!!
Ego: KUB-testet gick strålande, enligt mig. Grundsannolikheterna var 1:1126, 1:13284 och 1:31272. De korrigerade riskerna efter testet var 1:35719, 1:377676 och 1: 734435. Detta trots att jag tyckte att nackspalten verkade vara ganska bred när den mättes: 2,2 mm. Ska tydligen inte vara i vecka 12+3 heller, utan i vecka 13+1. Jaja, får väl se vad RUL säger...