Småländska skogarna är det väl inget större fel på! Lite ont om bra restauranger och kulturliv..
Mugglan: Ojoj, spännande med hus!! Irriterande med väskan dock, skönt att det fortfarande finns några ärliga människor kvar!
OM ngn är intresserad så gick det åt skogen med att försöka få A att somna själv igår, han blev helt förstörd och bara gallskrek, och när vi försökte gå in och lugna honom/ge napp/vatten så försökte han ta tag i oss och hålla oss kvar, efter ett par vändor och det inte blev det minsta bättre klarade varken mamma- eller pappahjärtat mer och vi konstaterade att det nog inte var riktigt rätt tid att börja.. Så nu får vi se när nästa tillfälle kommer! Han somnade iaf i sin säng ändå igår och vaknade/kom inte in till oss förrän 05,20.. Så det var iaf skönt!
Sitter här hemma "själv" nu, A sover och J är och handlar.. Löste det så ist! A har varit så extremt mammig idag, gallskrek i tio minuter (hela tiden) jag tog in tvätten när han och J var inne! Så nu får det nog bli så att J får ta mer (kanske nästan helst allt, åtminstone ett tag) ansvar för allt på kvällarna helgerna så att han fattar att inte pappa är så "hemsk".. Har iaf gått ngt bättre senare under kvällen!
Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av lugnet!
Puss och Kram!