Livets stora och små frågor
AM: sovande Hektor påminner jättemkt om sovande Moa i den åldern. Lite lätt gul och sååå söt! Har en nästan identisk bild hemma...
Gbg-dejt: jag vill ses båda dagarna! Måste ju träffa både Nenne och Tinga. Jag lämnar mannen hemma (om han inte insisterar på att följa med) så kan jag prata om aladåber och porrsex (läs med kattinspektering) i fred.
EA: vad är din man intresserad av? (Tips till Gbg...)
Ore: klart vi ska luncha! Som tur är har jag det ganska lugnt. Kan tidigast 11.30 då jag har ett tel.möte tom kl 11. Du är väl hos BMG va? Vi kan ses i Brunnsparken vid fontänen (klassisk mötesplats, allmänt kallad Johanna efter damen i fontänen) 11.45?
Hittar du dit? Så tar vi ngt ställe i närheten bara... Kängu, kommer du dit också?
Cicci: vad söt Vickevire är! Vilka stora blåa ögon! Hur startade ni upp potträningen? (Obs, nytt ämne i tråden haha)
Lappis: pullover! HAHAHAHAAAAAAAAAA!!
[/citat]
Det är väl bara att smöra baguette först så gliiii-i-der den in så lätt sedan!!!
Äsch, jag kommer alltid in för sent och så blir det som om jag kommenterar dödsfall med tjohoorop och födslar med ledsna gubbar.