Livets stora och små frågor
Borde vara lika duktig som Vickan och ge mig ut och springa då vi aldrig körde vår spinning i fredags men jag är trött efter att ha tvättat fönster, duschat blommor, planterat blommor och städat lägenheten. Har även varit iväg en en runda till Hornbach då våra vinkylar höll på att störta imorse. Ut med allt vin och nu har vi förhoppningsvis avlastat golvet i garderoben så det ska hålla. När vi ändå var där så köpte vi även ekgolv till balkongen som maken för fullt håller på att anpassa till ytan. Som sagt ... tror inte vi orkar ge oss ut för att ta årets första löp.
AM - låter som du är beredd på beach 09 !
Vickan - förstår helt och fullt ditt tänk. Jag tänker ju på samma sätt gällande FET i juni ... vilket resulterar i BOM vid Midsommar. Hur jäkla skoj är det? Speciellt om det blir tal om MF så vill man ju bara få vara hemma och få vara ifred. Gör det som känns bäst för dig! En månad hit eller dit spelar ju ingen roll.
Izzie - det gick bra hos brorsan. Åkte hem på natten med alla fulla tonåringar som skulle vidare in mot stan. Kände mig som en pensionär!
Snaily - vad härligt att kalaset blev lyckat och att det kändes bra att träffa grannarna.