• _koko_

Livets stora och små frågor

snorkis - Jag har också nätshoppat lite idag. Några mössor på yorrik.se. De är egentligen helt orimligt dyra, men jag kunde inte låta bli (20% rea). Första shoppingen till nya bebisen!

• _koko_

telis - Nä, det var väl ungefär hur dumt som helst av henne att säga så!!! Jag tror att mitt (lilla) illamående med conny gick över ungefär där du är nu, men om det berodde på att jag faktiskt mådde mindre illa eller om det hade att göra med att jag låg på sjukhus och hade annat att fokusera på vet jag förstås inte...

• _koko_

PB - Suck, jag orkar inte med sånt där. Fattar inte hur man kan jobba med infertilitet och uttrycka sig på det sättet?

• _koko_

snorkis - Jag undrar också var man kan köpa dyra och snygga handväskor till 50%? Kan säkert knöka in nån till i mitt överfulla handväsk-skåp hemma, hahaha...

muggles - menade du yorrik? Ja, jag beställde i deras webshop.

• _koko_

snorkis - Ahaaaa, är generellt sett inget fan av mulberry men en - surprise surprise - lila axelväska skulle jag nog kunna tänka mig. Fast var finns reainfo??

• _koko_

blomman - Jag tycker att du svarade bra. Själv skulle jag bara bli så upprörd att jag skulle skriva något elakt om jag försökte svara så det är nog bäst att låta bli.

• _koko_

Fast det var inte lika bra rea på dem. Vit och röd lack samt någon slags champagne-metallic finns så vitt jag kan se.

Svar på tråden Livets stora och små frågor