Livets stora och små frågor
Åh Nenne, ett toppenägg!!!! Hoppas att det boar in sig! Kram
Korven är nog det sötaste jag har någonsin sett!! Vill pussa på den rynkiga lilla magen. Vill ha en egen Korv!!!!!!!!
Telis, vilken snygg klänning, den skulle jag vilja ha. Snygg till ett par Martens...
Ni måste nästan sluta diskutera mat, godis och tårtor här. Allt låter så sjukt gott och jag blir sugen på ALLT! Även om sådant som jag i vanliga fall inte tycker om. Är inne i en period när jag kan äta hur mycket som helst och är sugen på något hela tiden.Förresten Telis, kan det tänkas att du delar med dig av kycklingreceptet till mig också?
Jag förstår att ni bara längtar efter att jag ska fortsätta min hårmonolog, och snäll som jag är gör jag er till viljes. Jag vet nu att jag INTE kommer att vänja mig med mitt kolafärgade (låter trevligare än turkblond) hår och har bokat ny tid på måndag. Och sen ska jag äta makaroner resten av månaden!!
Lappis, vad mysigt det låter med allt roligt ni hittar på. Speciellt med konserterna! Jag muttrade lite av avund när jag kom på att jag ska på konsert jag också nästa vecka! Ska återuppleva tonåren och titta på Dia Paslma!!!!! Hahahahaha, nästan lika lyxigt som Seal!