Livets stora och små frågor
MSW & EA - inboxa mig era mailadresser, så skickar jag beskrivning och bilder till er.
Lappis - tycker att det är skönt att du trots allt inte förlorat hoppet.
Värst vad det är många som köper nya trädgårdsmöbler i år! Det finns ju hur många olika modeller och stilar som helst, men det är ju olika vad som passar beroende på hur ens hus ser ut. Vi har en del trädgårdsmöbler, anpassade efter olika balkonger och uteplatser vi haft, men vi ska nog se till att köpa ett rejält bord, så att man kan sitta många på ett bekvämt sätt. Annars har vi både positionsstolar och klappstolar i teak, så de passar bra.
Nu har vi börjat jobbet med att förbereda lägenheten för försäljning. Det är egentligen inte så mycket som ska göras, men det är lika bra att fixa det direkt, så är det gjort. Största problemet blir väl att klämma in några bokhyllor i källaren, där det redan är ganska fullknökat.
Igår sprang jag en stafett med ett gäng kompisar och löpformen överträffade alla förväntningar jag haft. Med tanke på att jag hade träningsuppehåll i ett helt år och sen sprungit max 20 pass de senaste fyra månaderna är jag väldigt nöjd med att springa 8 km på 38 minuter. Allt under 5 min/km är bra om ni frågar mig! Känns lovande inför GöteborgsVarvet också.