Livets stora och små frågor
Telis: jag har bara 2 namn liksom maken och Moa.
Snaily: jag försökte verkligen hitta det där som jag läste om oregelbundna cykler och spottings igår men hittade det inte tyvärr. Ska göra ett försök till. Sammantaget stod det iaf att sk spottings och oregelbundna cykler inte behöver betyda att man har svårare att få barn - liksom regelbundna cykler inte behöver betyda att man har lättare (som Telis redan har bevisat).
Lappis: japp jag har semester! Och nästan aldrig får jag sitta vid datorn Jag är ju svårt datorberoende... Igår försökte jag smygtråda mig framför en film men maken surnade till så jag fick ge upp. Och när Moa är vaken ska hon "hjälpa till" och surfa - och då kan vad som helst hända! Väldigt intressant att se vad som händer på skärmen - det verkar finnas en mängd kortkommandon som är okända för mig
AM: ett försenat GRATTIS!!! Lät som ett underbart resto-besök! Vilket A-barn Hector är som lät er äta ifred!
Telis: jodå jag mår jättebra. Känner ingenting - har funderat flera ggr på om jag verkligen är gravid (men tanten har ju inte kommit...). Dock började jag med loppfrön redan igår (tack Piggis för påfyllning av förrådet!) - för magen är redan hård.