Passion: jag håller verkligen tummarna att allt går i lås för er - låter som er dröm verkligen!
Lappis: ha en härlig resa i efterskott!
EA: håller tummarna för dig också!
Här har tröttheten infunnit sig - jag tror iaf att det beror på grav och inte ngt annat. Men jag tänker börja med järntabletter nu direkt och se om det hjälper. Det är värst på eftermiddagarna, maken sa igår att jag såg helt blek ut. Annars mår jag prima och njuter!!!
Herregud vad Moa tjötar hål i huvudet på oss!!! Det är nästan så man känner för en paus... Hon pratar KONSTANT och upprepar allt tills man själv upprepar det hon sagt. Typ "Pappa kör bilen, pappa kör bilen, pappa kör bilen, ..." tills man själv säger "ja pappa kör bilen" (det räcker inte med att säga bara "ja"). Puh! Jag är lite trött i huvudet av att ständigt hålla en nonsenskonversation igång. Men det är roligt också! (Men dagis är bra grejer! )
Ah vilken härlig resa det var! Har badat i min barndomså där jag lärde mig dyka (dvs dyka i från bryggan), träffat mina mostrar och kusiner med familjer. Eftersom jag inte har syskon lekte jag otroligt mkt med dessa kusiner när vi var små. Vi delade upp foton från mormors dödsbo och vilken nostalgitripp det var!!! Min moster tyckte att Moa var jättelik mig som liten (första ggn ngn har sagt att hon är så lik mig)!