• kängu

Livets stora och små frågor

Piggis, jag ringde också min make på en gång jag såg det

Nu ska jag försöka slita mig från tråden och sätta igång med lapptäcket som jag håller på att sy till lilleman... Men det var svårt att slita sig härifrån idag

Förresten, ni som har ungar- är det bra att ha en babysitter? Jag ska åka och köpa det sista till pyret idag och funderar på om jag borde köpa en...

• kängu

Ok, skriver genast upp babysitter på min inköpslista!! Bra att kunna få tips från er i tråden! Något annat som är helt livsnödvändigt som ni kan tipsa om?? (förutom det uppenbara som vagn etc.)

Telis, hoppas du slipper illamåendet! Jag har inte mått illa alls, väldigt skönt!

• kängu

Piggis, jag ska shoppa med min mor idag och tror att hon är sugen på att köpa en massa saker. Så jag tänker att om hon vill köpa babysitter, etc så får hon ju gärna göra det Men det verkar absolut som att det är olika för alla vad man tycker är nödvändigt!

• kängu

Sele har vi, och bärsjal. Nödvändigt tror jag om man ska kunna rasta två hundar i koppel och dessutom ha med sig en bebbe. Filtar finns några stickade och ska även köpa filtar idag.

MSW, vi har fått/lånat nästan allt. Har i princip inte köpt ngt förutom lite kläder och skötväska. Superbra!

• kängu

Tack för tipsen tjejer, nu ska jag ge mig i kast med det där lapptäcket!

Ha en härlig dag alla!

Och Telis, än en gång, massor med grattis till dig och maken!!! Underbara nyheter!!!!

• kängu

Kikar in för att se om Nenne lämnat rapport...

Härligt frullan att Roffe vänt sig!! Åh va kul att få kika på UL, skulle jag också vilja göra. Var ju så himla länge sen sist

• kängu

Page- håller tummar för J och även för avfärgningen!

• kängu

Jippie!!!!!!!!!! FEMTON ägg är ju helt GALET bra!!!!!!!!!!

Detta måste väl vara den bästa måndagen nånsin????!!!!!!!!!

• kängu

EA, jag håller en tumme för dig

Cissi, ring sjukvårdsupplysningen! Annars googla

• kängu

Godmorgon!

Inatt drömde jag att jag födde ut tvillingar, en liten asiatisk flicka och en kattunge (!)

Snaily, fyra björnar, hjälp!

Kan rapportera att shoppingturen igår gick utmärkt . Kunde dock inte bestämma mig för vilket skötbord vi ska ha, får fundera på det.

Svar på tråden Livets stora och små frågor